Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.quote:Op maandag 13 mei 2019 21:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Omdat ze nog steeds bloedmooi isAussie's hebben een aantal bloedmooie vrouwen
Hmmquote:Op maandag 13 mei 2019 21:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Maar z'n zus woont in...Zwitserland? Duitsland? Ergens. En er was iets met Engeland. Hij is geen Amerikaan. Wel Europeaan,. Dacht ik.
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graagquote:
THANK YOUquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.
Ik hou de convo wel gaande danquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Mens kan amper d'r gezicht nog bewegen.
Met jou kan ik praten.quote:
ze heeft gewoon gelijkquote:
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familiequote:
Kyliequote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familie
Zo veel!!!!!! En zij is ook echt niet lelijk. Maar als je toch iemand als typische bloedmooie femme fatale neer wilt zetten, en je hebt een gigantisch budget en opties te over, kom je dan met háár aan? Nehhhhhhhh kom opquote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graag
Boeie waar ze vandaan komen.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Olivia Newton John en Kylie Minogue zijn wel een beetje uit dezelfde Aussie familie
Ze is een top actrice ook nogquote:Op maandag 13 mei 2019 22:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zo veel!!!!!! En zij is ook echt niet lelijk. Maar als je toch iemand als typische bloedmooie femme fatale neer wilt zetten, en je hebt een gigantisch budget en opties te over, kom je dan met háár aan? Nehhhhhhhh kom op
Toch vreemd, ze hebben Britse voorouders en dat zijn nu net voornamelijk allemaal trollenquote:
Jaquote:Op maandag 13 mei 2019 22:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Toch vreemd, ze hebben Britse voorouders en dat zijn nu net voornamelijk allemaal trollen
nee nog niet. Ik wacht nog heel eventjes.quote:
Hoe dan ze kan haar kop niet eens bewegen, net als Lady Gaga zeker in a Star is born oh oh oh oh oh wat een expressie zeg als ze met al haar energie probeert iets van beweging in dat botoxvoorhoofd probeert te krijgen zo erg dat de aderen in haar nek er bijna uitpoppen maar verder alles strak blijft.quote:
10 keer liever de kraaienpoten van Sharon Stonequote:Op maandag 13 mei 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Welke vrouw vind jij super knap dan, niet met die Kardashians aankomen graag
Die is wel mooi inderdaad.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
Ik vind Elizabeth Olsen wel een mooie vrouw. Scarlet Witch
Ik ben heel benieuwd.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee nog niet. Ik wacht nog heel eventjes.
Romy Schneider.quote:Op maandag 13 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
Ik vind Elizabeth Olsen wel een mooie vrouw. Scarlet Witch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |