Ja zo, nog even relaxen.quote:
Zo ken ik ook nog een nummer dat je echt geluisterd moet hebben....quote:Op maandag 6 mei 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
Dit nummer is echt het beste drum and bass/ house muziek nummer ooit van een oud nummer vind ik
![]()
Fucking Tears for fears op een manier van WTF. Die bouwt echt lekker op. En die moet je ook gewoon echt hard zetten qua volume.
quote:Op maandag 6 mei 2019 23:58 schreef sly-nl het volgende:
Hooi.
Foto eerder van gast met ontbrekende wenkbrauw was trouwens fake. Die gozerd is juist trots op z'n unibrow en is soort van z'n handelsmerk. Speelt in den NBA.
[ afbeelding ]
Fake news weer van tekenlonka![]()
![]()
Straks ook 'n erg leuk potje basket. Net al ff gesnurkt.
Ondankbare Sjoef krijgt nooit meer een aanbod op 'n free ride, fuck him
Whut? Dat is een toelatingseis.quote:
quote:
quote:
Hey kerol, wazzup, alles okay?quote:
Iddquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:06 schreef tonja het volgende:
Shoarmacrisis
[ afbeelding ]
Beslissingen nemen
Dat is een naakte man met lang haar, een harde plasser die een winkelwagen in zijn reet heeft en bla bla zingt.quote:
Mooi ! Hier rustag aan. Komt goe. Tnx.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed, thnks. Jij ook naar omstandigheden?
Het heeft niets met Mo te maken.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een naakte man met lang haar, een harde plasser die een winkelwagen in zijn reet heeft en bla bla zingt.
Moet ik hier nu alles aan jou uitleggen?
Godver, dat wou ik juist net niet zeggen.quote:
Dat deed je toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver, dat wou ik juist net niet zeggen.
niet jokkenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver, dat wou ik juist net niet zeggen.
Laters Tonjaquote:
Slaap lekker.quote:
Ja maar ik zei het niet. Het klopt ook niet want ik mis de bong.quote:
jah, nu moet ik weer normaal gaan doenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Muzak al afgeliept op uw [ afbeelding ]?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi ! Hier rustag aan. Komt goe. Tnx.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar ik zei het niet. Het klopt ook niet want ik mis de bong.
Dat lijkt me wel minder van zo'n klein eiland. Dat dorpse gekonkel. Of valt het mee?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, nu moet ik weer normaal gaan doen![]()
oh wacht
Nee, dat lukt niet meer. Dan gaan er ongevallen gebeuren, dus verkocht.quote:
Jammer zeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee, dat lukt niet meer. Dan gaan er ongevallen gebeuren, dus verkocht.
Toch 40 jaar ervan genoten, dusquote:
Verstandig.quote:
Als er iemand positief is, ben ik het wel, al zeg ik dat zelf.quote:
dat is uitermate vermoeiend maar /carequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel minder van zo'n klein eiland. Dat dorpse gekonkel. Of valt het mee?
Hoeft ook niet. Alleen al het feit dat ge er bent is voor mij voldoendequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden, ook niet grappenderwijs.
Ja, valt positief op. Goede zaak ouwe geitenwollensokkenopaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als er iemand positief is, ben ik het wel, al zeg ik dat zelf.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, valt positief op. Goede zaak ouwe geitenwollensokkenopa
Ik ken jou ook niet als een negatief persoon, ik ben het ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je zoon straks volwassen is en naar de grote stad of iets dergelijks gaat, blijf je dan, denk je?quote:
Net m'n tanden gepoetstquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, rondje van de zaak dan maar.![]()
[ afbeelding ]
Ik deel je vreugde wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, rondje van de zaak dan maar.![]()
[ afbeelding ]
hij wil hier niet weg, ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je zoon straks volwassen is en naar de grote stad of iets dergelijks gaat, blijf je dan, denk je?
Je zit mij te plagen, ik mot ook geen vis.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ok, is niet erg, doe k deze.
[ afbeelding ]
Die was voor mij, en voor hen die willen. Je mag het gerust laten staan. Als er iets van over isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit mij te plagen, ik mot ook geen vis.
Misschien spoelt er wel een geschikte stiefvadernegert aan bij de volgende springvloedquote:
Wel ff die konten openslicen ivm de ontlastingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ok, is niet erg, doe k deze.
[ afbeelding ]
Rekkie!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Een flesje vodka helpt bij het ontsmetten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel ff die konten openslicen ivm de ontlasting
als ie maar geul isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien spoelt er wel een geschikte stiefvadernegert aan bij de volgende springvloed
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.quote:
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.quote:
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die was voor mij, en voor hen die willen. Je mag het gerust laten staan. Als er iets van over is
Slaap ze SBE !!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.
Heb ik de hoofdprijs straks.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.
Trustnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, jij ook voor straks.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even op mijn bed springen.
[ afbeelding ]
Trusten
Plak ze, Sbe!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap ze!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
trusten Scrut, lekker springenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
gofferquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn hier achter geul aan het graven.
Slaap lekker Scrutquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, inderdaad een maffe gewaarwording. Hopelijk blijft er een keer iets hangen, anders hebben we die vent straks na 2020 nog. Hij retweette zelfs een tekst waarin stond dat-ie eigenlijk recht heeft op twee jaar extra.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoen![]()
En die Barr
Ja, zag ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad een maffe gewaarwording. Hopelijk blijft er een keer iets hangen, anders hebben we die vent straks na 2020 nog. Hij retweette zelfs een tekst waarin stond dat-ie eigenlijk recht heeft op twee jaar extra.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dame en heren, ik hou het ook voor gezien. Fijne nacht!
Slaap wel!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dame en heren, ik hou het ook voor gezien. Fijne nacht!
Daar komt voorlopig niets van. Het lijkt erop dat het systeem in Amerika niet is berekend op zo'n clownskermis als die rondom Trump.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, zag ik![]()
En Kusher. Had eigenlijk wel verwacht dat hij de bak in zou gaan of op z'n minst verantwoording moest afleggen bij een rechter, by now.
Ja, dat is wel een redelijke conclusie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar komt voorlopig niets van. Het lijkt erop dat het systeem in Amerika niet is berekend op zo'n clownskermis als die rondom Trump.
Trusten!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een redelijke conclusie.
Trusten Rekkie
Hey Mo, even pauze zie ik. Lekker los in de heupen zie ik, zowel links- als rechtsom.quote:
Pit ze, ik ga zo ook proberen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey Mo, even pauze zie ik. Lekker los in de heupen zie ik, zowel links- als rechtsom.![]()
Ik brei er ook een eind aan.
Succes kerel, #metooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Mo_Muffin op 07-05-2019 04:00:36 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Oh no, da's heel iets anders.....quote:
I knowquote:
En hoi, maar ik moet gaan slapen, moet weer vroeg op....quote:
Je bent heus de enige niet.quote:
misschien wel.... misschien niet..........quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maar jij gaat dadelijk weer terug naar bed.....
Of zeker weten van wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 06:40 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien wel.... misschien niet..........
quote:
quote:
Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen?
Ik niet![]()
maar dat maakt niet uit....
Nah.... dat is klote...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.
Ja, prima geslapen. Hoe komt het dat jij slecht sliep, lig je te malen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen?
Ik niet![]()
maar dat maakt niet uit....
meh....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, prima geslapen. Hoe komt het dat jij slecht sliep, lig je te malen?![]()
Balen, maar wel een lekkere lange dag op deze manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.
Gelukkig wel, alees gaat steeds beter. Ik vraag mij af hoelang ik het nog nodig heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... dat is klote...maar is er al verbetering? Dat wel toch?
dat merk je wel... dat kan je maar niet afvragen...maar je doet het goed...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alees gaat steeds beter. Ik vraag mij af hoelang ik het nog nodig heb.
Goedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het met jou?
heb jij Sig verjaagd?
Oh ja komt nog uit de tijd dat ik een waterbed hadquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zelf weten hoor, maar ik zou het omdraaien.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja komt nog uit de tijd dat ik een waterbed had
Op een goed waterbed wel, op een slechte wordt je zeeziekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is daar een beetje relaxed op te neuken, of wapper je dan alle kanten op?
Ik was er geen fan vanquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Is daar een beetje relaxed op te neuken, of wapper je dan alle kanten op?
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Op een goed waterbed wel, op een slechte wordt je zeeziek
op naar reparatie werf De Deesquote:Op dinsdag 7 mei 2019 08:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lig je daar, met je kompas en kotsbak.
Ik voel mij nergens meer beperkt in. Het is dat ik met mijn goede arm net iets beter is. Als ik mijn handen op mijn rug leg dan kom ik met links net iets hoger. Maar misschien was dat al zo.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:32 schreef FANN het volgende:
[..]
dat merk je wel... dat kan je maar niet afvragen...maar je doet het goed...
en alles gaat steeds beter toch? dus dan komt het wel goed
Ach ja dat soort dingetjes heeft iedereenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 09:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik voel mij nergens meer beperkt in. Het is dat ik met mijn goede arm net iets beter is. Als ik mijn handen op mijn rug leg dan kom ik met links net iets hoger. Maar misschien was dat al zo.
Ik heb vanmorgen weer mogen fietsen.quote:
Voor mij morgen, het had van mij vandaag al vrijdag mogen zijn.quote:
nou, gefeliciteerd nog met je nieuwe baan hèquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor mij morgen, het had van mij vandaag al vrijdag mogen zijn.
Dank je, ik heb het er erg naar mijn zin.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef sacha het volgende:
[..]
nou, gefeliciteerd nog met je nieuwe baan hè
dat lees ik jaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, ik heb het er erg naar mijn zin.
nog steeds bij de fysio... dacht dat je er klaar mee wasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen weer mogen fietsen.
Ja lastig ..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wacht op een mailtje van de zending van mijn pakketje.
Zaterdag besteld, ik dacht dan redden ze het wel op de woensdag.
nee uitslag biopsiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je nu te horen wanneer je operatie is?
Dank, ik verwacht niet dat er wat aan de hand is , maar ja je weet het nooit ..quote:
Toch altijd fijn om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht niet dat er wat aan de hand is , maar ja je weet het nooit ..
Op de MRI zag het er onschuldig uit ..
OK das lekker vroeg, maar des te korter dat je nuchter hoeft te zijn ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om het zeker te weten.
Ik kreeg net telefoontje, morgen om 7:00 in het ZKH zijn
lekkere tijd...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om het zeker te weten.
Ik kreeg net telefoontje, morgen om 7:00 in het ZKH zijn
Gaat de huismeester het afwerken..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de 'huismeester' opgezocht en gesproken, hij gaat aan de slag.
Nee, maar hij kan die gasten mobiliseren.quote:
Ondertussen is het al bijna bier tijd voor de werkluiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan die gasten mobiliseren.
Daarom, ik vond die gast niet maar de huismeester wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen is het al bijna bier tijd voor de werklui
Ben je weer mooi klaar mee....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tjonge jonge, komen ze alleen maar opmeten, die plankjes komen later pas....![]()
Mooi keep that up, dan hou ik mijn awardquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden, ook niet grappenderwijs.
Hoezo?quote:
Gelezen, heb daar ooit in de buurt gewoond.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je weer mooi klaar mee....
Ondertussen niet ver bij je vandaan..
https://www.nu.nl/binnenl(...)rgebied-heerlen.html
Had net een soepje...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelezen, heb daar ooit in de buurt gewoond.
Ondertussen doe ik een uitsmijtertje.![]()
![]()
Ze maken het spannend chuf, wanneer krijg je meer te horen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had net een soepje...
Dokter belde en het ziet er goed uit volgens de patholoog, maar toch wordt er nog meer onderzoek verricht ... dus nog geen definitief uitsluitsel
Over 3 weekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maken het spannend chuf, wanneer krijg je meer te horen?
Dat is al iets.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had net een soepje...
Dokter belde en het ziet er goed uit volgens de patholoog, maar toch wordt er nog meer onderzoek verricht ... dus nog geen definitief uitsluitsel
en toen bleek je dochter niet je dochter te zijn....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Om een beter oordeel te kunnen vellen ...
Die moet vandaag al langs de politie ....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen bleek je dochter niet je dochter te zijn....![]()
Grapje Chuf.... klote allemaal...
Voor wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet vandaag al langs de politie ....
Die gaat binnekort vliegen naar de States en ja dan komen ze met eisen ... zal wel een soort BVG zijnquote:
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:44 schreef chufi het volgende:
Het klonk verder gewoon wel goed en niet om me druk te moeten maken volgens de dokter
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Proberen om je druk te maken is soms wel eens lastig... maar dat is soms makkelijk gezgd dan gedaan natuurlijk...
ah... oké niet dat ze een piloot heeft vermoord dus, dat valt weer mee danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat binnekort vliegen naar de States en ja dan komen ze met eisen ... zal wel een soort BVG zijn
ja... ik ken dat........ ik heb het afgeleerd .... bijna danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...
Googlen is meestal geen goed idee wbt medische zakenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...
meh..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zoon van Harry en Meghan gaat Brexit heten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
meh..
dat klinkt als een papkindje, Brinta ofzo
Ik weet inmiddels genoegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Googlen is meestal geen goed idee wbt medische zaken
quote:
Leuke serie dat Undercover.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi keep that up, dan hou ik mijn award
Wat liefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://scontent-ams3-1.x(...)d29ce276&oe=5D2A48F7
Aston en Domino.
quote:
Ja, die gaan daar de hoofdrol spelen.quote:
quote:
quote:
Deze is mooi .quote:
Echt wel !quote:
Dwerg pincher.quote:
Wat een lieverdje. Fijn dat het goed gaat samen.quote:
Als je hem ziet zou je het denken he? Hij kan het wel maar hij is heel eigenzinnig. En hij heeft Pica, en kan dus heel obsessief worden over dingen die hij naar zijn idee kan eten. Plastic dopjes bijv.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lieverdje. Fijn dat het goed gaat samen.
Schijn bedriegt dus een beetje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je hem ziet zou je het denken he? Hij kan het wel maar hij is heel eigenzinnig. En hij heeft Pica, en kan dus heel obsessief worden over dingen die hij naar zijn idee kan eten. Plastic dopjes bijv.
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijn bedriegt dus een beetje.
Wat is Pica?
Wat lastig zeg, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.
Goedemiddag mevrouw.quote:
Kwam een bal uit ter grootte van zijn maag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lastig zeg, ik had er nog nooit van gehoord.
Hoi tante Char.quote:
Lekker onderweg naar huis toe.quote:
het gaat, ik heb vandaag overleefd.quote:
Niet verslapen vandaag?quote:
Daar ben je toch zelf bijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.
Nee integendeel, ik moest vandaag naar de fysio en was vergeten om de wekker te verzetten. Dus stond ik daar om 700 uur voor de deur ipv 800 uur.quote:
Tuurlijk maar hou een pup maar eens tegen die wat wil eten. Kauwgom uit het gras was altijd het vervelendst.quote:
had je gewoon nog een heel uur kunnen slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee integendeel, ik moest vandaag naar de fysio en was vergeten om de wekker te verzetten. Dus stond ik daar om 700 uur voor de deur ipv 800 uur.
Of gewoon lekker ontbijten ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je gewoon nog een heel uur kunnen slapenben je weer naar huis gegaan of was er al iemand?
Ja alles vreten maar je haar eten is wat andersquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hou een pup maar eens tegen die wat wil eten. Kauwgom uit het gras was altijd het vervelendst.
Als je het naar binnen krijgt zo vroeg, ik ontbijt pas op werkquote:
Even uitbuiken, niet scherp, maar wel lekker. Angusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles vreten maar je haar eten is wat anders
Ik maak een broodje shoarma.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even uitbuiken, niet scherp, maar wel lekker. Angus![]()
[ afbeelding ]
Dat haal je uit zijn bek natuurlijk maar ja, iedereen verliest wel eens haar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles vreten maar je haar eten is wat anders
Smakelijk !quote:
Ziet er lekker uit potjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow goed idee voor van de weekquote:
Wat voor bandje?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond maar weer eens een bandje kijken. Was alweer even geleden, dus werd wel weer eens tijd.
Weer naar huis, het is maar 10 min. lopen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je gewoon nog een heel uur kunnen slapenben je weer naar huis gegaan of was er al iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |