nog steeds bij de fysio... dacht dat je er klaar mee wasquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen weer mogen fietsen.
Ja lastig ..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wacht op een mailtje van de zending van mijn pakketje.
Zaterdag besteld, ik dacht dan redden ze het wel op de woensdag.
nee uitslag biopsiequote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Krijg je nu te horen wanneer je operatie is?
Dank, ik verwacht niet dat er wat aan de hand is , maar ja je weet het nooit ..quote:
Toch altijd fijn om het zeker te weten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank, ik verwacht niet dat er wat aan de hand is , maar ja je weet het nooit ..
Op de MRI zag het er onschuldig uit ..
OK das lekker vroeg, maar des te korter dat je nuchter hoeft te zijn ?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om het zeker te weten.
Ik kreeg net telefoontje, morgen om 7:00 in het ZKH zijn
lekkere tijd...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Toch altijd fijn om het zeker te weten.
Ik kreeg net telefoontje, morgen om 7:00 in het ZKH zijn
Gaat de huismeester het afwerken..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb de 'huismeester' opgezocht en gesproken, hij gaat aan de slag.
Nee, maar hij kan die gasten mobiliseren.quote:
Ondertussen is het al bijna bier tijd voor de werkluiquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan die gasten mobiliseren.
Daarom, ik vond die gast niet maar de huismeester wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ondertussen is het al bijna bier tijd voor de werklui
Ben je weer mooi klaar mee....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tjonge jonge, komen ze alleen maar opmeten, die plankjes komen later pas....![]()
Mooi keep that up, dan hou ik mijn awardquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden, ook niet grappenderwijs.
Hoezo?quote:
Gelezen, heb daar ooit in de buurt gewoond.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben je weer mooi klaar mee....
Ondertussen niet ver bij je vandaan..
https://www.nu.nl/binnenl(...)rgebied-heerlen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |