Toch 40 jaar ervan genoten, dusquote:
Verstandig.quote:
Als er iemand positief is, ben ik het wel, al zeg ik dat zelf.quote:
dat is uitermate vermoeiend maar /carequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel minder van zo'n klein eiland. Dat dorpse gekonkel. Of valt het mee?
Hoeft ook niet. Alleen al het feit dat ge er bent is voor mij voldoendequote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te melden, ook niet grappenderwijs.
Ja, valt positief op. Goede zaak ouwe geitenwollensokkenopaquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als er iemand positief is, ben ik het wel, al zeg ik dat zelf.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, valt positief op. Goede zaak ouwe geitenwollensokkenopa
Ik ken jou ook niet als een negatief persoon, ik ben het ook niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:20 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als je zoon straks volwassen is en naar de grote stad of iets dergelijks gaat, blijf je dan, denk je?quote:
Net m'n tanden gepoetstquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, rondje van de zaak dan maar.![]()
[ afbeelding ]
Ik deel je vreugde wel.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
Nou, rondje van de zaak dan maar.![]()
[ afbeelding ]
hij wil hier niet weg, ik weet het nietquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als je zoon straks volwassen is en naar de grote stad of iets dergelijks gaat, blijf je dan, denk je?
Je zit mij te plagen, ik mot ook geen vis.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ok, is niet erg, doe k deze.
[ afbeelding ]
Die was voor mij, en voor hen die willen. Je mag het gerust laten staan. Als er iets van over isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je zit mij te plagen, ik mot ook geen vis.
Misschien spoelt er wel een geschikte stiefvadernegert aan bij de volgende springvloedquote:
Wel ff die konten openslicen ivm de ontlastingquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ok, is niet erg, doe k deze.
[ afbeelding ]
Rekkie!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Een flesje vodka helpt bij het ontsmetten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:33 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel ff die konten openslicen ivm de ontlasting
als ie maar geul isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien spoelt er wel een geschikte stiefvadernegert aan bij de volgende springvloed
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.quote:
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.quote:
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die was voor mij, en voor hen die willen. Je mag het gerust laten staan. Als er iets van over is
Slaap ze SBE !!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.
Heb ik de hoofdprijs straks.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.
Trustnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, jij ook voor straks.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even op mijn bed springen.
[ afbeelding ]
Trusten
Plak ze, Sbe!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap ze!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
trusten Scrut, lekker springenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
gofferquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn hier achter geul aan het graven.
Slaap lekker Scrutquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, inderdaad een maffe gewaarwording. Hopelijk blijft er een keer iets hangen, anders hebben we die vent straks na 2020 nog. Hij retweette zelfs een tekst waarin stond dat-ie eigenlijk recht heeft op twee jaar extra.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoen![]()
En die Barr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |