als ie maar geul isquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:32 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien spoelt er wel een geschikte stiefvadernegert aan bij de volgende springvloed
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.quote:
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.quote:
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die was voor mij, en voor hen die willen. Je mag het gerust laten staan. Als er iets van over is
Slaap ze SBE !!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geniet ervan, ik ga naar mijn bed toe.
Heb ik de hoofdprijs straks.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die rode, bovenop, ja, als ik er nu aan denk, moet ik zo ook niet meer.
Trustnquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dank je, jij ook voor straks.quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga nog even op mijn bed springen.
[ afbeelding ]
Trusten
Plak ze, Sbe!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap ze!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha! Trump heeft helemaal niets fout gedaan en probeert daarom al het bewijs daarvoor geheim te houden.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
trusten Scrut, lekker springenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
gofferquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze zijn hier achter geul aan het graven.
Slaap lekker Scrutquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Ja, inderdaad een maffe gewaarwording. Hopelijk blijft er een keer iets hangen, anders hebben we die vent straks na 2020 nog. Hij retweette zelfs een tekst waarin stond dat-ie eigenlijk recht heeft op twee jaar extra.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:42 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, het blijft een zeer vreemde gewaarwording dat hij er maar mee weg blijft komen. Zegt wat over de inborst van zo'n 60 miljoen stemmers. 'Maar' 60 miljoen![]()
En die Barr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |