Ja, zag ikquote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, inderdaad een maffe gewaarwording. Hopelijk blijft er een keer iets hangen, anders hebben we die vent straks na 2020 nog. Hij retweette zelfs een tekst waarin stond dat-ie eigenlijk recht heeft op twee jaar extra.
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dame en heren, ik hou het ook voor gezien. Fijne nacht!
Slaap wel!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, dame en heren, ik hou het ook voor gezien. Fijne nacht!
Daar komt voorlopig niets van. Het lijkt erop dat het systeem in Amerika niet is berekend op zo'n clownskermis als die rondom Trump.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, zag ik![]()
En Kusher. Had eigenlijk wel verwacht dat hij de bak in zou gaan of op z'n minst verantwoording moest afleggen bij een rechter, by now.
Ja, dat is wel een redelijke conclusie.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar komt voorlopig niets van. Het lijkt erop dat het systeem in Amerika niet is berekend op zo'n clownskermis als die rondom Trump.
Trusten!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 01:01 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een redelijke conclusie.
Trusten Rekkie
Hey Mo, even pauze zie ik. Lekker los in de heupen zie ik, zowel links- als rechtsom.quote:
Pit ze, ik ga zo ook proberen.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 02:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Hey Mo, even pauze zie ik. Lekker los in de heupen zie ik, zowel links- als rechtsom.![]()
Ik brei er ook een eind aan.
Succes kerel, #metooquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
[ Bericht 19% gewijzigd door Mo_Muffin op 07-05-2019 04:00:36 ]"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:
Oh no, da's heel iets anders.....quote:
I knowquote:
En hoi, maar ik moet gaan slapen, moet weer vroeg op....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |