quote:
Leuke serie dat Undercover.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mooi keep that up, dan hou ik mijn award
Wat liefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://scontent-ams3-1.x(...)d29ce276&oe=5D2A48F7
Aston en Domino.
quote:
Ja, die gaan daar de hoofdrol spelen.quote:
quote:
quote:
Deze is mooi .quote:
Echt wel !quote:
Dwerg pincher.quote:
Wat een lieverdje. Fijn dat het goed gaat samen.quote:
Als je hem ziet zou je het denken he? Hij kan het wel maar hij is heel eigenzinnig. En hij heeft Pica, en kan dus heel obsessief worden over dingen die hij naar zijn idee kan eten. Plastic dopjes bijv.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een lieverdje. Fijn dat het goed gaat samen.
Schijn bedriegt dus een beetje.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je hem ziet zou je het denken he? Hij kan het wel maar hij is heel eigenzinnig. En hij heeft Pica, en kan dus heel obsessief worden over dingen die hij naar zijn idee kan eten. Plastic dopjes bijv.
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schijn bedriegt dus een beetje.
Wat is Pica?
Wat lastig zeg, ik had er nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.
Goedemiddag mevrouw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |