Kwam een bal uit ter grootte van zijn maag.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat lastig zeg, ik had er nog nooit van gehoord.
Hoi tante Char.quote:
Lekker onderweg naar huis toe.quote:
het gaat, ik heb vandaag overleefd.quote:
Niet verslapen vandaag?quote:
Daar ben je toch zelf bijquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het houd dus eigenlijk in dat een dier alles wil eten wat niet te eten valt. Op een gegeven moment trok hij zelfs mijn haren uit als hij de kans kreeg( ik heb heel lang haar) en at dat. Ze hebben zijn maag moeten leeghalen als pup.
Nee integendeel, ik moest vandaag naar de fysio en was vergeten om de wekker te verzetten. Dus stond ik daar om 700 uur voor de deur ipv 800 uur.quote:
Tuurlijk maar hou een pup maar eens tegen die wat wil eten. Kauwgom uit het gras was altijd het vervelendst.quote:
had je gewoon nog een heel uur kunnen slapenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee integendeel, ik moest vandaag naar de fysio en was vergeten om de wekker te verzetten. Dus stond ik daar om 700 uur voor de deur ipv 800 uur.
Of gewoon lekker ontbijten ...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
had je gewoon nog een heel uur kunnen slapenben je weer naar huis gegaan of was er al iemand?
Ja alles vreten maar je haar eten is wat andersquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:51 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Tuurlijk maar hou een pup maar eens tegen die wat wil eten. Kauwgom uit het gras was altijd het vervelendst.
Als je het naar binnen krijgt zo vroeg, ik ontbijt pas op werkquote:
Even uitbuiken, niet scherp, maar wel lekker. Angusquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles vreten maar je haar eten is wat anders
Ik maak een broodje shoarma.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Even uitbuiken, niet scherp, maar wel lekker. Angus![]()
[ afbeelding ]
Dat haal je uit zijn bek natuurlijk maar ja, iedereen verliest wel eens haar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja alles vreten maar je haar eten is wat anders
Smakelijk !quote:
Ziet er lekker uit potjequote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ow goed idee voor van de weekquote:
Wat voor bandje?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond maar weer eens een bandje kijken. Was alweer even geleden, dus werd wel weer eens tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |