Had net een soepje...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelezen, heb daar ooit in de buurt gewoond.
Ondertussen doe ik een uitsmijtertje.![]()
![]()
Ze maken het spannend chuf, wanneer krijg je meer te horen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had net een soepje...
Dokter belde en het ziet er goed uit volgens de patholoog, maar toch wordt er nog meer onderzoek verricht ... dus nog geen definitief uitsluitsel
Over 3 weekquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze maken het spannend chuf, wanneer krijg je meer te horen?
Dat is al iets.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Had net een soepje...
Dokter belde en het ziet er goed uit volgens de patholoog, maar toch wordt er nog meer onderzoek verricht ... dus nog geen definitief uitsluitsel
en toen bleek je dochter niet je dochter te zijn....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Om een beter oordeel te kunnen vellen ...
Die moet vandaag al langs de politie ....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:42 schreef FANN het volgende:
[..]
en toen bleek je dochter niet je dochter te zijn....![]()
Grapje Chuf.... klote allemaal...
Voor wat?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Die moet vandaag al langs de politie ....
Die gaat binnekort vliegen naar de States en ja dan komen ze met eisen ... zal wel een soort BVG zijnquote:
Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:44 schreef chufi het volgende:
Het klonk verder gewoon wel goed en niet om me druk te moeten maken volgens de dokter
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Gelukkig maar...
Proberen om je druk te maken is soms wel eens lastig... maar dat is soms makkelijk gezgd dan gedaan natuurlijk...
ah... oké niet dat ze een piloot heeft vermoord dus, dat valt weer mee danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gaat binnekort vliegen naar de States en ja dan komen ze met eisen ... zal wel een soort BVG zijn
ja... ik ken dat........ ik heb het afgeleerd .... bijna danquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...
Googlen is meestal geen goed idee wbt medische zakenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kreeg een medische beschrijving en dan ga je toch even googlen...
meh..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zoon van Harry en Meghan gaat Brexit heten.
quote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef FANN het volgende:
[..]
meh..
dat klinkt als een papkindje, Brinta ofzo
Ik weet inmiddels genoegquote:Op dinsdag 7 mei 2019 15:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Googlen is meestal geen goed idee wbt medische zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |