Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen?
Ik niet![]()
maar dat maakt niet uit....
Nah.... dat is klote...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.
Ja, prima geslapen. Hoe komt het dat jij slecht sliep, lig je te malen?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Heb je lekker geslapen?
Ik niet![]()
maar dat maakt niet uit....
meh....quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, prima geslapen. Hoe komt het dat jij slecht sliep, lig je te malen?![]()
Balen, maar wel een lekkere lange dag op deze manier.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mwah, ik niet zo, ik dacht ook nog dat ik mij verslapen had. Snel kleren aan en naar de fysio gegaan. Ben ik een uur te vroeg.
Gelukkig wel, alees gaat steeds beter. Ik vraag mij af hoelang ik het nog nodig heb.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah.... dat is klote...maar is er al verbetering? Dat wel toch?
dat merk je wel... dat kan je maar niet afvragen...maar je doet het goed...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gelukkig wel, alees gaat steeds beter. Ik vraag mij af hoelang ik het nog nodig heb.
Goedquote:Op dinsdag 7 mei 2019 07:36 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het met jou?
heb jij Sig verjaagd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |