Dat laatste is wel zo handigquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja op een grote plaat, die kon onder het bed geschoven worden als ik er even klaar mee was.
Toen verloor Alva Den Briel!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.
Jazeker, maf in de goede betekenis van het woord.quote:
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel zo handig
Maar op de grond lijkt me niet prettig voor de rug, en de knieën
Snap ik, ik zag de fotoquote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.
Nee hoor bewaren.quote:
Wat zijn het ook een klote beesten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Er mist een stukje!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Gepast plaatje gevonden voor in de op.
Bij mij zit weer een muis.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Eigenlijk wel hè.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Die tegen de stukjes slaanquote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.quote:
Dan heb je een slechte ombouw.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.quote:
Ja, katten vinden hun weg door de kleinste mogelijkheden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.
Sterkte.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
#metoo evenquote:
Ze gaat slapen,quote:
Vind het wel geinig.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik kijk er eigenlijk nooit meer in .. ouwe boeken
De geur van oude boeken.quote:
Het is de muis die onder de verwarming zitquote:Op zondag 5 mei 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, katten vinden hun weg door de kleinste mogelijkheden.
Dank je, uiteindelijk wordt hij wel gevangen.quote:
Soury weer?quote:
hmm is Soury schattig?quote:
Zij is tof, meer niet.quote:
quote:
Uhh ik ben er nog he?quote:
Jij wel?quote:
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.
wtf ...quote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.
Michelle David blies die andere twee van het podium.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk best wel foute muziek met MJ prints on it ....
op dat water concert
Heb je het over die waterlelies van de Efteling?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk best wel foute muziek met MJ prints on it ....
op dat water concert
Zij begon.quote:
Nanadenanaquote:
Nee of the Wizz bij koninklijkconcert op de amstelquote:Op zondag 5 mei 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het over die waterlelies van de Efteling?
quote:
Het is donker dus het magquote:
Ik sla dit jaar over.quote:
Oh shit ja, het was lekker rustig hier twee wekenquote:
Ohhhhquote:
Werken hier, 6.00 gaat de wekker.quote:
Jij wint.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werken hier, 6.00 gaat de wekker.
Slecht voor de gezondheid.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
werken doe ik ook nog ergens tussendoorquote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo? Jaren gedaan (niet elke dag) In de winter was wel wat minderquote:
Is onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Jaren gedaan (niet elke dag) In de winter was wel wat minder
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter dan achter de geraniums zitten.quote:
nou ja zegquote:Op zondag 5 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter da achter de geraniums zitten.
Ja gezellig met zomer en wintertijdquote:
Kuch............quote:Op zondag 5 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter dan achter de geraniums zitten.
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.quote:
Jij gaat die humor-award nooit winnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ik denk dat je punten verspeeltquote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.quote:
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet hadquote:Op zondag 5 mei 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Uh beetje vervelendquote:Op zondag 5 mei 2019 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet had
Hij lult ook maar wat.quote:
Ik had het over jouquote:
We liegen allemaalquote:
Heb het niet over mij, ik ben hier maar een droplul.quote:
Ik vind jou lieg.quote:
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.
Ok top ziet er goed uit
Mr. Church (2016) - IMDb
Ja, met een g geschreven.quote:
Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je vannacht nog lief voor je shoarmaboertje geweest?
Ja snap ikquote:
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé, Five4Nine! Ouwe gulpensnuivert! Alles onder controle daar?
Ach, dat went snel nu we dat weten.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Ik hoor de harten breken hier op FOK!quote:Op zondag 5 mei 2019 22:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.
Maar dat komt volgende week wel goed. Als ik met mijn eigen fiets heen ga. Ik had haar al vaker gesproken daar
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Wordt een one night stand. Dat sowieso.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
Jaquote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
O, daar zullen ze dan vast blij mee zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Weet zij dat al?quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Geen liedje aub.quote:
Kutquote:
Met peren.quote:
El casa. Of zit ik ernaast?quote:
Hoepel op , ik ben aan de beurt om een beurt te krijgen.quote:
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aanquote:Op zondag 5 mei 2019 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
één keer neuken, meer zit er niet in Tante
Binnen nu en twee jaar schijnt het te gaan gebeurenquote:Op zondag 5 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij degene die een one-nightstand met hem gaat hebben?
Jij zwamt, ga slapen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
één keer neuken, meer zit er niet in Tante
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aan
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aan
Ze is de uitverkorenequote:Op zondag 5 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij degene die een one-nightstand met hem gaat hebben?
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar wooorden , dus voor de verandering
Mits hij op z'n eigen fiets naar de Jaffo is gekomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar schijnt het te gaan gebeuren
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits hij op z'n eigen fiets naar de Jaffo is gekomen.
Hij heeft wel een prima film smaak, mijn filmvlees is zwakquote:
I am Groot.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel een prima film smaak, mijn filmvlees is zwak
Grote lul bedoel je, maar dan letterlijkquote:
Jij weet.quote:
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.quote:
Fucking hel zegquote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.
ik ga je aanmelden voor een opvoedingsgestichtquote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen drempels daar graagquote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga je aanmelden voor een opvoedingsgesticht
Dat noemen ze ook wel TBS.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Jij gaat echt nooit seks hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en dat ik maar bij een moderator op de bank moest gaan liggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste wasquote:
Lucht je hart, vandaag mag het.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben niet echt spraakzaam vanavond heb ik zelf door. Misschien is dat soms maar beter ook
Maakt niet uit, wij praten wel over jou.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben niet echt spraakzaam vanavond heb ik zelf door. Misschien is dat soms maar beter ook
Mo ain't goin' nowherequote:Op zondag 5 mei 2019 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste wasNog even en zijn alle fok vrienden weg
liggen nog welquote:Op zondag 5 mei 2019 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en dat ik maar bij een moderator op de bank moest gaan liggen.
Trustenquote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga mij bed in. Ik val bijna om.
Slaap lekker iedereen alvast.
Doei.
trustenquote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Doei.
Trustequote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Doei.
Ik kon mijn oren ook niet geloven. Maar ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.quote:
Ja dat zei je van de week ook alquote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik doe niet aan dat achterlijke gezwaai. Vijf minuten later post iemand weer kan je weer aan de gang
Ik wens je alvast een fijne nachtrustquote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik doe niet aan dat achterlijke gezwaai. Vijf minuten later post iemand weer kan je weer aan de gang
Heb je een mooie pyjama?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon mijn oren ook niet geloven. Maar ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.
Dank je dat is prima voor 10 jaarquote:Op zondag 5 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wens je alvast een fijne nachtrust
Zuurtje is voor intimi eikquote:
nee wel een dikke jas en een sjaal maar het wel héérlijkquote:
windstilquote:Op zondag 5 mei 2019 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ruim een uur. Netjes, FANN. Was de wind gaan liggen?
Skatjequote:
Juist als je moe bent knap je daar helemaal van op.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man... ik ben gelijk helemaal weer fitbeker Thee met honing... lekker
van de kelder?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Juist als je moe bent knap je daar helemaal van op.
Nou wees trots op deze scquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:43 schreef Treehut362 het volgende:
de dochter van de dochter van mijn jongste zusHeb je een baby gestolen?Ah oké, dat klinkt wel logischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soort opaquote:
nee die is van mijn vader zijn uitvaartquote:
Ik doe dat bewust nietquote:Op zondag 5 mei 2019 23:43 schreef FANN het volgende:
Sommige mensen hebben geen idee dat ze in een etalage zitten ....
Ik wil nooit op de begane grond wonen weet ik nu![]()
Lekker in die huisjes kieken en dan weet je niet wat je ziet
krijg de rambamquote:
jaquote:Op zondag 5 mei 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah,, de dochter van de dochter van mijn jongste zus dan ben je Oom toch?
O jee, recent overleden?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nee die is van mijn vader zijn uitvaart
nee paar jaar geleden. Hij was circa net zo oud als Karl Lagerfeld.quote:
Oudoom.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah,, de dochter van de dochter van mijn jongste zus dan ben je Oom toch?
Ah... oudoom ... oké, ik weet dat nooitquote:Op zondag 5 mei 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oudoom.
In Suriname noemen ze dat trouwens ook gewoon een opa.
zo onder uit gezaktquote:Op zondag 5 mei 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Man Man als je ziet hoe sommige mensen erbij zitten.... ze hebben geen idee.......
Jij zit op een luchtbedquote:Op zondag 5 mei 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Man Man als je ziet hoe sommige mensen erbij zitten.... ze hebben geen idee.......
mijn nichtje heeft er inmiddels nog eentje bijquote:
Mijn ouders hadden een mooi pand met veel planten voor de ramen en er bleven ook mensen staan loeren, we gingen dan zwaaienquote:Op zondag 5 mei 2019 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou dan kan je af en toe oppassen...quote:Op zondag 5 mei 2019 23:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft er inmiddels nog eentje bij
quote:Op zondag 5 mei 2019 23:43 schreef Treehut362 het volgende:
de dochter van de dochter van mijn jongste zusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Ik weet niet of ze mij zien eigenlijk als ik door die straatjes loop.... maar ik zie hun wel ...quote:Op zondag 5 mei 2019 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een mooi pand met veel planten voor de ramen en er bleven ook mensen staan loeren, we gingen dan zwaaien
woon jij beneden?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik eentje. Dat geeft me genoeg privacy.
Woon je in de Van der Pekbuurt?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze mij zien eigenlijk als ik door die straatjes loop.... maar ik zie hun wel ...
daarom is het net een etalage... je hebt wel leuke straatjes hier eigenlijk, en leuke huisjes
ook...
wat heb je dan ?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja idem dito hier .. .. ik heb helemaal geen gordijnen meer
Nee 4 hoog. In een voor eind 19e eeuw redelijk brede straat, gelukkig.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:57 schreef FANN het volgende:
[..]
woon jij beneden?
ja dan zou ik dat ook doen,,,
Nee daar woon ik niet, gelukkig nietquote:Op zondag 5 mei 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woon je in de Van der Pekbuurt?
Als je niet wil zeggen, ook prima hoor.
ah... aar de ene kant heb ik water, daar is het slaapkamer... geen overburen daar... brede straatquote:Op zondag 5 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee 4 hoog. In een voor eind 19e eeuw redelijk brede straat, gelukkig.
Lekker. Ik ken Noord niet echt. Echt niet, eigenlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee daar woon ik niet, gelukkig nietBij het IJ daar woon ik
Ik zal wel wat vaker foto's makenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lekker. Ik ken Noord niet echt. Echt niet, eigenlijk.
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je zo maken van een oude lattenbodem
Kan ook!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kun je zo maken van een oude lattenbodem
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoonquote:
Mazzel!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Zou ik kruiden neerzetten dan.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Schutting en poortquote:Op maandag 6 mei 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.
Vrienden van mij hadden dat maar leverde niet echt veel op vond ik voor de ellendequote:
In een bos is er net als vlak na een ramp ineens kameraadschap.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Nee dank jequote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een geheime doorgang naar de buurvrouw?
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Ja ik heb maar even ge-appt dat dat komt omdat je soort 1 op 1 contact hebt danquote:Op maandag 6 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.
Eens weer eens kijken ,,,,quote:Op maandag 6 mei 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?quote:
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?
Nou dan moet je wel 70 zijn op zijn minstquote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.
Dat ga ik niet redden.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel 70 zijn op zijn minst
Hoe oud was ze ?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben 62, maar ik had papa kunnen zijn op mijn 16e, gelukkig bleef me dat bespaard destijds.
We waren allebei begin 16, het was mijn buurmeisje.quote:
Oh ja we lopen er zelf ook tussenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het stukje Rokin t/m Rembrandtplein zo'n 90% denk ik.
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh die dikke wijven posts. Zit te draaien nog, geen tijd.
Het is een soort cultureel antropologische excursie geworden, ook leuk. Ik zie soms groepjes op het Rembrandtsplein lopen van wie ik daar al zie dat ze naar Boerenjongens in de Utrechtsestraat gaan.quote:
Ik ben ook dikker dan normaal, don't give a fuck.quote:
Wie ga je bellen? Ghostbuster?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh die dikke wijven posts. Zit te draaien nog, geen tijd.
Nee, ik ben op gewicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan normaal, don't give a fuck.![]()
![]()
![]()
Heybabbebeleebopquote:Op maandag 6 mei 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh fuck ik wou nog een dekentje knippen voor Elvis, soort Scrut onder de ratten
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:41 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou succes, hele ding rafelt even uit mekaarsoort Pino die aangereden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |