Dat laatste is wel zo handigquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja op een grote plaat, die kon onder het bed geschoven worden als ik er even klaar mee was.
Toen verloor Alva Den Briel!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.
Jazeker, maf in de goede betekenis van het woord.quote:
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel zo handig
Maar op de grond lijkt me niet prettig voor de rug, en de knieën
Snap ik, ik zag de fotoquote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.
Nee hoor bewaren.quote:
Wat zijn het ook een klote beesten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Er mist een stukje!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Gepast plaatje gevonden voor in de op.
Bij mij zit weer een muis.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Eigenlijk wel hè.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Die tegen de stukjes slaanquote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.quote:
Dan heb je een slechte ombouw.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.quote:
Ja, katten vinden hun weg door de kleinste mogelijkheden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.
Sterkte.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
#metoo evenquote:
Ze gaat slapen,quote:
Vind het wel geinig.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef chufi het volgende:
[..]
OK.. Ik kijk er eigenlijk nooit meer in .. ouwe boeken
De geur van oude boeken.quote:
Het is de muis die onder de verwarming zitquote:Op zondag 5 mei 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, katten vinden hun weg door de kleinste mogelijkheden.
Dank je, uiteindelijk wordt hij wel gevangen.quote:
Soury weer?quote:
hmm is Soury schattig?quote:
Zij is tof, meer niet.quote:
quote:
Uhh ik ben er nog he?quote:
Jij wel?quote:
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.
wtf ...quote:Op zondag 5 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je er nat van wordt mag jij van mij wel het volgende deel openen.
Michelle David blies die andere twee van het podium.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk best wel foute muziek met MJ prints on it ....
op dat water concert
Heb je het over die waterlelies van de Efteling?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:56 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk best wel foute muziek met MJ prints on it ....
op dat water concert
Zij begon.quote:
Nanadenanaquote:
Nee of the Wizz bij koninklijkconcert op de amstelquote:Op zondag 5 mei 2019 21:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het over die waterlelies van de Efteling?
quote:
Het is donker dus het magquote:
Ik sla dit jaar over.quote:
Oh shit ja, het was lekker rustig hier twee wekenquote:
Ohhhhquote:
Werken hier, 6.00 gaat de wekker.quote:
Jij wint.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Werken hier, 6.00 gaat de wekker.
Slecht voor de gezondheid.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
werken doe ik ook nog ergens tussendoorquote:Op zondag 5 mei 2019 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoezo? Jaren gedaan (niet elke dag) In de winter was wel wat minderquote:
Is onderzoek naar gedaan.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezo? Jaren gedaan (niet elke dag) In de winter was wel wat minder
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter dan achter de geraniums zitten.quote:
nou ja zegquote:Op zondag 5 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter da achter de geraniums zitten.
Ja gezellig met zomer en wintertijdquote:
Kuch............quote:Op zondag 5 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter dan achter de geraniums zitten.
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.quote:
Jij gaat die humor-award nooit winnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ik denk dat je punten verspeeltquote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.quote:
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet hadquote:Op zondag 5 mei 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Uh beetje vervelendquote:Op zondag 5 mei 2019 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet had
Hij lult ook maar wat.quote:
Ik had het over jouquote:
We liegen allemaalquote:
Heb het niet over mij, ik ben hier maar een droplul.quote:
Ik vind jou lieg.quote:
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.
Ok top ziet er goed uit
Mr. Church (2016) - IMDb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |