Kuch............quote:Op zondag 5 mei 2019 22:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Energie verspillen kan je het ook noemen. Maar alles beter dan achter de geraniums zitten.
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.quote:
Jij gaat die humor-award nooit winnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ik denk dat je punten verspeeltquote:Op zondag 5 mei 2019 22:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bennt rijp om in het 80+ forum te posten.
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.quote:
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet hadquote:Op zondag 5 mei 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar als je genezen bent dan mag je hier niet meer posten.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Uh beetje vervelendquote:Op zondag 5 mei 2019 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij krijgt wel kapsones zeg... Ik post hier al voordat jij een killerparkiet had
Hij lult ook maar wat.quote:
Ik had het over jouquote:
We liegen allemaalquote:
Heb het niet over mij, ik ben hier maar een droplul.quote:
Ik vind jou lieg.quote:
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De laatste die ik gezien ik heb gezien maar dat wist je volgens mij al. Dit was wel een van de meest realistisch en harde films die ik heb gezien de laatste tijd. Aangezien ik zo goed als nooit een traan laat bij het zien van een film. Maar hierbij kon ik toch een aantal keer mijn ogen niet droog houden en dat is echt zeldzaam.
Ok top ziet er goed uit
Mr. Church (2016) - IMDb
Ja, met een g geschreven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |