Dat laatste is wel zo handigquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja op een grote plaat, die kon onder het bed geschoven worden als ik er even klaar mee was.
Toen verloor Alva Den Briel!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.
Jazeker, maf in de goede betekenis van het woord.quote:
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dat laatste is wel zo handig
Maar op de grond lijkt me niet prettig voor de rug, en de knieën
Snap ik, ik zag de fotoquote:Op zondag 5 mei 2019 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 10.000 stukjes puzzel past niet op een tafel.
Nee hoor bewaren.quote:
Wat zijn het ook een klote beesten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Er mist een stukje!quote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
Gepast plaatje gevonden voor in de op.
Bij mij zit weer een muis.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Eigenlijk wel hè.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat zijn het ook een klote beesten.
Die tegen de stukjes slaanquote:Op zondag 5 mei 2019 21:37 schreef Disana het volgende:
Ik heb grote puzzels opgegeven. Altijd zitten er katten op.
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.quote:
Dan heb je een slechte ombouw.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.quote:
Ja, katten vinden hun weg door de kleinste mogelijkheden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er is wat ruimte onder, en tussen uiteraard, anders kan de warmte niet de kamer in.
Sterkte.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hier ook, kat loert er op, maar het beestje zit onder de radiator ombouw.
#metoo evenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |