Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoonquote:
Mazzel!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Zou ik kruiden neerzetten dan.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Schutting en poortquote:Op maandag 6 mei 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.
Vrienden van mij hadden dat maar leverde niet echt veel op vond ik voor de ellendequote:
In een bos is er net als vlak na een ramp ineens kameraadschap.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Nee dank jequote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een geheime doorgang naar de buurvrouw?
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Ja ik heb maar even ge-appt dat dat komt omdat je soort 1 op 1 contact hebt danquote:Op maandag 6 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.
Eens weer eens kijken ,,,,quote:Op maandag 6 mei 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?quote:
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?
Nou dan moet je wel 70 zijn op zijn minstquote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |