Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoonquote:
Mazzel!quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had eerst zilveren , iets fijner... en toen rookte ik nog en die waren te goor om schoon te maken .. Ik had logees uit Spanje en toen heb ik ze op 1 dag vervangen voor die houten die ik nog mee verhuisd had van mn vorige woning eindje verderop ... ze pasten gewoon
Zou ik kruiden neerzetten dan.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een klein regenwoud als voortuin, en de keuken zit daar dus ja boeieh
Schutting en poortquote:Op maandag 6 mei 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar als ik in je achtertuin sta zie ik wel alles hoor.
Vrienden van mij hadden dat maar leverde niet echt veel op vond ik voor de ellendequote:
In een bos is er net als vlak na een ramp ineens kameraadschap.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Nee dank jequote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En een geheime doorgang naar de buurvrouw?
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:17 schreef Ghostbuster het volgende:
De DJ vraagt zich af waarom mensen in een bos mekaar gedag zeggen en op straat niet
Ja ik heb maar even ge-appt dat dat komt omdat je soort 1 op 1 contact hebt danquote:Op maandag 6 mei 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blokje om door het centrum en ik kom 20 duizend mensen tegen of zo.
Eens weer eens kijken ,,,,quote:Op maandag 6 mei 2019 00:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe maak je die schoon dan, alleen afstoffen?
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?quote:
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben jij een dikke vrouw vandaag? internet alles is mogelijk of wah?
Nou dan moet je wel 70 zijn op zijn minstquote:Op maandag 6 mei 2019 00:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nee jonguh, kan je vader wel zijn.
Dat ga ik niet redden.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou dan moet je wel 70 zijn op zijn minst
Hoe oud was ze ?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:24 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ben 62, maar ik had papa kunnen zijn op mijn 16e, gelukkig bleef me dat bespaard destijds.
We waren allebei begin 16, het was mijn buurmeisje.quote:
Oh ja we lopen er zelf ook tussenquote:Op maandag 6 mei 2019 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het stukje Rokin t/m Rembrandtplein zo'n 90% denk ik.
quote:Op maandag 6 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh die dikke wijven posts. Zit te draaien nog, geen tijd.
Het is een soort cultureel antropologische excursie geworden, ook leuk. Ik zie soms groepjes op het Rembrandtsplein lopen van wie ik daar al zie dat ze naar Boerenjongens in de Utrechtsestraat gaan.quote:
Ik ben ook dikker dan normaal, don't give a fuck.quote:
Wie ga je bellen? Ghostbuster?quote:Op maandag 6 mei 2019 00:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh die dikke wijven posts. Zit te draaien nog, geen tijd.
Nee, ik ben op gewicht.quote:Op maandag 6 mei 2019 00:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben ook dikker dan normaal, don't give a fuck.![]()
![]()
![]()
Heybabbebeleebopquote:Op maandag 6 mei 2019 00:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh fuck ik wou nog een dekentje knippen voor Elvis, soort Scrut onder de ratten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |