Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je vannacht nog lief voor je shoarmaboertje geweest?
Ja snap ikquote:
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé, Five4Nine! Ouwe gulpensnuivert! Alles onder controle daar?
Ach, dat went snel nu we dat weten.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Ik hoor de harten breken hier op FOK!quote:Op zondag 5 mei 2019 22:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.
Maar dat komt volgende week wel goed. Als ik met mijn eigen fiets heen ga. Ik had haar al vaker gesproken daar
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Wordt een one night stand. Dat sowieso.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
Jaquote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
O, daar zullen ze dan vast blij mee zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Weet zij dat al?quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Geen liedje aub.quote:
Kutquote:
Met peren.quote:
El casa. Of zit ik ernaast?quote:
Hoepel op , ik ben aan de beurt om een beurt te krijgen.quote:
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aanquote:Op zondag 5 mei 2019 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
één keer neuken, meer zit er niet in Tante
Binnen nu en twee jaar schijnt het te gaan gebeurenquote:Op zondag 5 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij degene die een one-nightstand met hem gaat hebben?
Jij zwamt, ga slapen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:52 schreef sacha het volgende:
[..]
één keer neuken, meer zit er niet in Tante
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aan
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit, één keer neuken en gelijk een leven lang woeste Soury achter je aan
Ze is de uitverkorenequote:Op zondag 5 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben jij degene die een one-nightstand met hem gaat hebben?
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoorde een paar wooorden , dus voor de verandering
Mits hij op z'n eigen fiets naar de Jaffo is gekomen.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Binnen nu en twee jaar schijnt het te gaan gebeuren
quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mits hij op z'n eigen fiets naar de Jaffo is gekomen.
Hij heeft wel een prima film smaak, mijn filmvlees is zwakquote:
I am Groot.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel een prima film smaak, mijn filmvlees is zwak
Grote lul bedoel je, maar dan letterlijkquote:
Jij weet.quote:
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.quote:
Fucking hel zegquote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |