Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben je vannacht nog lief voor je shoarmaboertje geweest?
Ja snap ikquote:
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé, Five4Nine! Ouwe gulpensnuivert! Alles onder controle daar?
Ach, dat went snel nu we dat weten.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Ik hoor de harten breken hier op FOK!quote:Op zondag 5 mei 2019 22:40 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik was vooral lief voor iemand anders. Maar omdat ik met iemand zijn zijn elektrische fiets erheen was gegaan kwam ik daar ook weer mee thuis. Die kon ik daar niet laten staan. Anders had ik ergens anders wakker geworden.
Maar dat komt volgende week wel goed. Als ik met mijn eigen fiets heen ga. Ik had haar al vaker gesproken daar
quote:Op zondag 5 mei 2019 22:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
De G en de F toets verwarren mij wat momenteel hier.
Wordt een one night stand. Dat sowieso.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
Jaquote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoor de harten breken hier op FOK!
O, daar zullen ze dan vast blij mee zijn.quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Weet zij dat al?quote:Op zondag 5 mei 2019 22:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wordt een one night stand. Dat sowieso.
Geen liedje aub.quote:
Kutquote:
Met peren.quote:
El casa. Of zit ik ernaast?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |