ik ga je aanmelden voor een opvoedingsgestichtquote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.
Geen drempels daar graagquote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ga je aanmelden voor een opvoedingsgesticht
Dat noemen ze ook wel TBS.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Jij gaat echt nooit seks hebben.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, maar het is nog altijd beter dan zo'n zure sloot te hebben.
Daar ben ik al geweest en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en dat ik maar bij een moderator op de bank moest gaan liggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:07 schreef sacha het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste wasquote:
Lucht je hart, vandaag mag het.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben niet echt spraakzaam vanavond heb ik zelf door. Misschien is dat soms maar beter ook
Maakt niet uit, wij praten wel over jou.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:12 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben niet echt spraakzaam vanavond heb ik zelf door. Misschien is dat soms maar beter ook
Mo ain't goin' nowherequote:Op zondag 5 mei 2019 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Alsof dat het ergste wasNog even en zijn alle fok vrienden weg
liggen nog welquote:Op zondag 5 mei 2019 23:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest en ze zeiden dat ze mij niet konden helpen en dat ik maar bij een moderator op de bank moest gaan liggen.
Trustenquote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga mij bed in. Ik val bijna om.
Slaap lekker iedereen alvast.
Doei.
trustenquote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Doei.
Trustequote:Op zondag 5 mei 2019 23:17 schreef Five4Nine het volgende:
Doei.
Ik kon mijn oren ook niet geloven. Maar ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.quote:
Ja dat zei je van de week ook alquote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik doe niet aan dat achterlijke gezwaai. Vijf minuten later post iemand weer kan je weer aan de gang
Ik wens je alvast een fijne nachtrustquote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Soury het volgende:
Ik doe niet aan dat achterlijke gezwaai. Vijf minuten later post iemand weer kan je weer aan de gang
Heb je een mooie pyjama?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kon mijn oren ook niet geloven. Maar ik ga nu lekker naar mijn bedje toe.
Dank je dat is prima voor 10 jaarquote:Op zondag 5 mei 2019 23:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wens je alvast een fijne nachtrust
Zuurtje is voor intimi eikquote:
nee wel een dikke jas en een sjaal maar het wel héérlijkquote:
windstilquote:Op zondag 5 mei 2019 23:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ruim een uur. Netjes, FANN. Was de wind gaan liggen?
Skatjequote:
Juist als je moe bent knap je daar helemaal van op.quote:Op zondag 5 mei 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man... ik ben gelijk helemaal weer fitbeker Thee met honing... lekker
van de kelder?quote:Op zondag 5 mei 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Juist als je moe bent knap je daar helemaal van op.
Nou wees trots op deze scquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |