Lievvquote:Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een miereneter zou beter bij je passen.
Doe ik goed hequote:
Competitiedrang.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo zinloos, en begrijp niet dat men daar massaal zoveel 'waarde' aan kan hechten.
quote:
Vroeger had je daar een tekenfilmserie van.quote:
Sixpackje gehaald?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe door drinken weer
Sixpackje gehaald?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe door drinken weer
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel een mooi gelukte foto, van jouw hand?
Ik ben al noodgedwongen op de wijn overgestaptquote:
Na 21.00 begin ikquote:
Heb je die op videoband voor me?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger had je daar een tekenfilmserie van.
Ohw ik was al begonnen.quote:
360 graden.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?
Denk Exorcist
Ja, ook heeel liefquote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?
Denk Exorcist
Ja, zullen we hem slaan?quote:
Jah.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:41 schreef Prisha het volgende:
jullie quotes zijn gefokt...stelletje kwootzakken
Jou schuld.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef pullup het volgende:
Scrutz vernaggelt die Quotes
[/quote
Dat is niet zo moeilijk hoor
quote:
Dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef pullup het volgende:
Scrutz vernaggelt die Quotes
[/quote]quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
[/quote
Jij kan ook niets.
Is er iets ofzo? Heb je gezopen of weet ik wat. In de cos ook al moeilijk doenquote:
Nee hoor.. Maar jij verkwoot de boel wel vakerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er iets ofzo? Heb je gezopen of weet ik wat. In de cos ook al moeilijk doen
Ja dat grapje maakte je net alquote:
Ik herhaal het hier graag voor de trageren onder onsquote:
Met winkelwagentjes.quote:
Of was je het zelf vergetenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik herhaal het hier graag voor de trageren onder ons
Er schijnt er eentje los te lopen in Winterswijk.quote:
In dit topic loopt iedereen los.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er schijnt er eentje los te lopen in Winterswijk.
Een enkeling zal geen VOG hebben, schat ik zo in.quote:
Ik ben zo'n zeikwijf die altijd lekker loopt te keutelen hier in de supermarktquote:
Mijn vrouw koopt alles. Ik laad het thuis uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zeikwijf die altijd lekker loopt te keutelen hier in de supermarkt![]()
lekker met de buurvrouwen samen lekker in de bakken van koopjes speuren![]()
Als die Griek erbij er dan niet bij is dan... want hij háát dat
de taken verdelenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw koopt alles. Ik laad het thuis uit.
Geen VOG hebben is een toelatingseis hier.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een enkeling zal geen VOG hebben, schat ik zo in.
Lekker vaag weer Hut!quote:Op zondag 5 mei 2019 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
Bed in de woonkamer & boeken er naar toe waar het bed eerst stond (circa1989-2019).
[ afbeelding ]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...quote:
Die kan ik hier niet ontvangen...quote:Op zondag 5 mei 2019 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben zelf wat dingen aan het draaien op de 40+ radio.
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boekenquote:
Ja, mijn vlag wappert goed maar ik heb hem ook op de hoek hangen.quote:
oké.... je hebt de hele boel omgegooit dus....quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuist naar de woonkamer zeg maar.
Promotie gemaakt?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...
ik weet nog 1988
Ja ik kan waar ik eerst sliep dat is de balkonkamer nu een kantoortje maken of een mini-bibliotheek.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boeken
ja ik ben niet achterlijk hoor... dat snapte ik ook welquote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boeken
Die was het veel te koud daar tocht het en ik werd gek van al de boeken/rotzooi die overal slingerden en nou gooi ik het gewoon in die kamertje daar kom ik toch niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oké.... je hebt de hele boel omgegooit dus....
ik snap het...
en waarom?
Vut jongetjequote:
quote:
Lekker toetjequote:
Lactose-intolerantquote:
ja of woman-cavequote:Op zondag 5 mei 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
Elke man hoort een man cave te hebben. Die op slot kan. Van buitenaf
Oké! goed gedaan dan!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die was het veel te koud daar tocht het en ik werd gek van al de boeken/rotzooi die overal slingerden en nou gooi ik het gewoon in die kamertje daar kom ik toch niet meer.
En nu wonen je boeken in je slaapkamerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...
ik weet nog 1988
quote:
Zeker na een pond kaas.quote:
Ik hoef dat resultaat niet te zien achterafquote:
uitbuikpotje in de bank ?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat resultaat niet te zien achteraf
Aub niet, dan liggen ze straks in mijn bed.quote:
Dacht je dat ik dat zou doen?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat resultaat niet te zien achteraf
ik verkoop zequote:
Nou neequote:
quote:
Dan kan weer in je slaapkamer slapenquote:
quote:
Ja zo moeilijk is het nietquote:
Echt wel, voor hem dan.quote:
En gelijk een nieuwe ECI boekenclub oprichten.quote:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe ECI boekenclub oprichten.
Ik denk dat Hut wel wat plaatjes van boeken heeft liggenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En gelijk een nieuwe ECI boekenclub oprichten.
Nee, loopt niet meer. Geen markt enzo..quote:
Oh, dat zal vast wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut wel wat plaatjes van boeken heeft liggen
Dit werkquote:Op zondag 5 mei 2019 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat Hut wel wat plaatjes van boeken heeft liggen
Als ik naar de linkerkant kijk lijkt het wel een school voor palletsorteerdes.quote:
quote:
Dat zijn steps denk ikquote:Op zondag 5 mei 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik naar de linkerkant kijk lijkt het wel een school voor palletsorteerdes.
Weet ik veel, ik ken alleen maar die dingen die ik bij de fisio tegenkom.quote:
Beter dan mokkaquote:
dat is nog van de Step-ragequote:Op zondag 5 mei 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oeh, ik kom eraan.quote:
Doe ze de groeten.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ken alleen maar die dingen die ik bij de fisio tegenkom.
Jaren gedaanquote:
LOLquote:
Alles komt goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker is dezeals troost voor die vieze bak van de Lidl
Moet ik nou echt tegen wat apparaten zeggen dat ze de groeten van jou moeten hebben?quote:
Dat zijn step-bankjes..quote:Op zondag 5 mei 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
Een step heeft 2 wieltjes en een stuur.quote:
Wel uitkijken voor bouwputten op de stoepquote:Op zondag 5 mei 2019 20:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een step heeft 2 wieltjes en een stuur.
Vooral als ze ineens oversteken.quote:
Nee de 13e hoop ikquote:Op zondag 5 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vooral als ze ineens oversteken.Had je al een datum wanneer je aan je ogen geholpen word?
G*************quote:
Een sjaal is geen overbodige luxe Fann.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
zeikwijf![]()
![]()
![]()
ik heb nu koffie en straks ga ik wandelen maar het is koud
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Op zondag verse vis of komkommer in wat rijst ..
Je bent niet bijgelovig toch?quote:
Ik hoop met je mee. Ik moet ook nog even bellen om een laatste fotosessie in het ziekenhuis te laten maken.quote:
maandag fannquote:Op zondag 5 mei 2019 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent niet bijgelovig toch?
ik niet in ieder geval het komt vast goedieder geval de staar...
Lekker koudquote:Op zondag 5 mei 2019 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
zeikwijf![]()
![]()
![]()
ik heb nu koffie en straks ga ik wandelen maar het is koud
deze was mooi Fanneke!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat topic ben ik ook kwijt eigenlijk...
ik zag niet eens die smiley
Ik was nooit bijgelovig totdat mijn vader onverwacht op vrijdag de dertiende overleed, maar die bijgelovigheid heeft maar kort geduurd.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent niet bijgelovig toch?
ik niet in ieder geval het komt vast goedieder geval de staar...
Rijst in wat zeewier gepakt, bespaar mij aub.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lonka Lonka Lonka, tiedeliedelietietititi.
Het is nooit verplicht hequote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rijst in wat zeewier gepakt, bespaar mij aub.
De neus is stiekem opgegetenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het weleens geprobeerd?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had achteraf wat meer moeten genieten van die 3 scrutvrije dagen
ah... ja da's klote... maar ja het had net zo goed op de 14e kunnen zijn moet je maar denkenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was nooit bijgelovig totdat mijn vader onverwacht op vrijdag de dertiende overleed, maar die bijgelovigheid heeft maar kort geduurd.
Als hij het voer rijst in zeewier heeft schijnbaar niet.quote:
Niet die kant-en-klaar meuk neequote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze geloofde me niet dat die wel lekker is![]()
Gelukkig was het niet de 14e, want toen was mijn dochter jarigquote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja da's klote... maar ja het had net zo goed op de 14e kunnen zijn moet je maar denken
dan is het ook klote bedoel ik....
Klinkt als een skere vegan variant, maar daar zie ik SBE ook niet voor aanquote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het voer rijst in zeewier heeft schijnbaar niet.
Ik mis de knoflooksaus.quote:
Ook. Maar die bonus sake-maki is ook best te pruimen hoor. Niet top, maar zeker acceptabel. Meeste mensen maken de fout door het niet bijtijds uit de koelkast te halen voor het eten. Dan smaakt het inderdaad nergens naar.quote:
Zo gaat het altijd.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de negatieve mensen sneller waren met reageren
Misschien is dat mijn fout geweest danquote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Maar die bonus sake-maki is ook best te pruimen hoor. Niet top, maar zeker acceptabel. Meeste mensen maken de fout door het niet bijtijds uit de koelkast te halen voor het eten. Dan smaakt het inderdaad nergens naar.
Jij weet.quote:
dan was niet leuk geweest...quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet de 14e, want toen was mijn dochter jarig
GC / laat hier je smiley eten zien!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
is di van jou of had ik die gemaakt? want dat grijze ding herken ik, die heb ik ook!
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.quote:
Veel geld? Het is onbeperkt etenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.
Goed verwoord, ik ben sowieso al geen visliefhebber.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.
Die indruk had ik alquote:Op zondag 5 mei 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik ben sowieso al geen visliefhebber.
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
En er hang weer een lamp
Hij hangt scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ja idd, ik moet maar weer eens snel een paling op de markt scoren.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
En er hang weer een lamp
Waarom een ene spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Welke?quote:
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebeldequote:
Die driede, dat kan echt niet.quote:
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ookquote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebelde
Zeker wel dat is de aan en uit knop.quote:
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.quote:
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedquote:Op zondag 5 mei 2019 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ook
Hij is leuk hoor, echt vintage.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Ah... zie je wel!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Een vreetschuur is wel jammerquote:Op zondag 5 mei 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoekquote:Op zondag 5 mei 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik volgende week tenminste weer langs die kant de stad in.
Ja, hemelsbreed 750 meter, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoek
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuquote:
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tvquote:Op zondag 5 mei 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit naartoe geweest.
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil hetquote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuen nog helemaal gaaf
![]()
Best wel leuk die slooppanden ... ik had hem ook mee genomen als ik hem had gezien
Dan zit je altijd op de eerste plaats.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tv
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit je altijd op de eerste plaats.
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.
Je hebt gelijk, dat was Mazzelquote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil het
Nee nee zeg dat het niet waar isquote:
10.000quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, hoeveel stukjes is dat?
Jij bent lekker bezigquote:
Wow, ik ben even stil.quote:
Woon je nu bij Hutquote:
Ik ook niet, maar als het uitgangspunt is dat men voor de tv met alles op de eerste plaats zit hoef je niet meer naar buiten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.
Teringquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
waarom is ie boos dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Sig is boos, geloof ik. Die heeft zelfs z'n UI weggehaald.
Bij jou thuisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
Dat is een liedje, zal ik hem posten?quote:
Ik heb het gezien, zeg niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
Pfff ik begon aan je te twijfelenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Gelul die is nooit boosquote:
Heb ik met mijn modelbouw.quote:
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Dan deed hij alsofquote:
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
En toen mistte er één stukjequote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
quote:
Ik zie het voor me.. Godver de gloeiendequote:
Nooit gehoord van het tapijt monster?quote:
Eindelijk weer stofzuigenquote:
oh... nou die komt wel terug ja....quote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.
Nou ja, die komt wel weer terug, hoop ik.
Ik dacht net hetzelfde, wat een stofnestquote:
Penisneid.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou die komt wel terug ja....misschien is ie in de overgang ofzo
https://www.overgangsklac(...)hten-bij-mannen.html
of hij neemt een Penuspauze![]()
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
Geheidquote:
Is het een van Gogh?quote:
Ik keek vanmorgen onder mijn bed.quote:
Het is te groot om op te plakken. Dat doen sommige mensen.quote:
Nou zegquote:
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.quote:
Ah de Spanjaarden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol nee. Iets uit de 80-jarige oorlog. Een oerlelijk schilderij, er klopt niets van.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huis
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen onder mijn bed.
Nee de Duitsers hebben het gedaan.quote:
En dan weer overnieuw beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
Herr Alvaquote:Op zondag 5 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee de Duitsers hebben het gedaan.
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.quote:
Ik hoop dat hij geluk heeft.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Oh ja ik doe meequote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Have fun.laterquote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Tot straks
Een puzzel voor de tweede keer maken is geen lol aan natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan weer overnieuw beginnen.
Dan beter uren bezig met haken, breien, tekenen, modelbouw etc! Dan heb je nog wat.
Ik heb 2 tablets en een oude telefoon.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er in totaal iets van 300 euro en een Samsung tablet aan overgehouden.
EN bedankt voor je deelname ...quote:Op zondag 5 mei 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er in totaal iets van 300 euro en een Samsung tablet aan overgehouden.
Ja op een grote plaat, die kon onder het bed geschoven worden als ik er even klaar mee was.quote:
Tenzij je misschien zo maf bent om er een van 10 of 100 duizend te maken?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een puzzel voor de tweede keer maken is geen lol aan natuurlijk.
Het is toch lekker ontspannendquote:Op zondag 5 mei 2019 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Tenzij je misschien zo maf bent om er een van 10 of 100 duizend te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |