Ja idd, ik moet maar weer eens snel een paling op de markt scoren.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
En er hang weer een lamp
Waarom een ene spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Welke?quote:
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebeldequote:
Die driede, dat kan echt niet.quote:
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ookquote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebelde
Zeker wel dat is de aan en uit knop.quote:
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.quote:
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedquote:Op zondag 5 mei 2019 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ook
Hij is leuk hoor, echt vintage.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Ah... zie je wel!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Een vreetschuur is wel jammerquote:Op zondag 5 mei 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoekquote:Op zondag 5 mei 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik volgende week tenminste weer langs die kant de stad in.
Ja, hemelsbreed 750 meter, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoek
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuquote:
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tvquote:Op zondag 5 mei 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit naartoe geweest.
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil hetquote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuen nog helemaal gaaf
![]()
Best wel leuk die slooppanden ... ik had hem ook mee genomen als ik hem had gezien
Dan zit je altijd op de eerste plaats.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tv
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit je altijd op de eerste plaats.
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.
Je hebt gelijk, dat was Mazzelquote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil het
Nee nee zeg dat het niet waar isquote:
10.000quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, hoeveel stukjes is dat?
Jij bent lekker bezigquote:
Wow, ik ben even stil.quote:
Woon je nu bij Hutquote:
Ik ook niet, maar als het uitgangspunt is dat men voor de tv met alles op de eerste plaats zit hoef je niet meer naar buiten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.
Teringquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
waarom is ie boos dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Sig is boos, geloof ik. Die heeft zelfs z'n UI weggehaald.
Bij jou thuisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
Dat is een liedje, zal ik hem posten?quote:
Ik heb het gezien, zeg niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
Pfff ik begon aan je te twijfelenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Gelul die is nooit boosquote:
Heb ik met mijn modelbouw.quote:
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Dan deed hij alsofquote:
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
En toen mistte er één stukjequote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
quote:
Ik zie het voor me.. Godver de gloeiendequote:
Nooit gehoord van het tapijt monster?quote:
Eindelijk weer stofzuigenquote:
oh... nou die komt wel terug ja....quote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.
Nou ja, die komt wel weer terug, hoop ik.
Ik dacht net hetzelfde, wat een stofnestquote:
Penisneid.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou die komt wel terug ja....misschien is ie in de overgang ofzo
https://www.overgangsklac(...)hten-bij-mannen.html
of hij neemt een Penuspauze![]()
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
Geheidquote:
Is het een van Gogh?quote:
Ik keek vanmorgen onder mijn bed.quote:
Het is te groot om op te plakken. Dat doen sommige mensen.quote:
Nou zegquote:
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.quote:
Ah de Spanjaarden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol nee. Iets uit de 80-jarige oorlog. Een oerlelijk schilderij, er klopt niets van.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huis
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen onder mijn bed.
Nee de Duitsers hebben het gedaan.quote:
En dan weer overnieuw beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
Herr Alvaquote:Op zondag 5 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee de Duitsers hebben het gedaan.
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.quote:
Ik hoop dat hij geluk heeft.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Oh ja ik doe meequote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Have fun.laterquote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Tot straks
Een puzzel voor de tweede keer maken is geen lol aan natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan weer overnieuw beginnen.
Dan beter uren bezig met haken, breien, tekenen, modelbouw etc! Dan heb je nog wat.
Ik heb 2 tablets en een oude telefoon.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er in totaal iets van 300 euro en een Samsung tablet aan overgehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |