Welke?quote:
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebeldequote:
Die driede, dat kan echt niet.quote:
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ookquote:Op zondag 5 mei 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het omhoog en omlaag trekken en wiebelde
Zeker wel dat is de aan en uit knop.quote:
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.quote:
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedquote:Op zondag 5 mei 2019 20:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Is dat geen vintage lamp? zoiets hadden wij thuis ook
Hij is leuk hoor, echt vintage.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Ah... zie je wel!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding 4 jaar geleden uit een slooppand gehaald. Ik was dus blij dat hij het deedMaar ik vind het mooi
Een vreetschuur is wel jammerquote:Op zondag 5 mei 2019 20:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vanavond wel in een ayce, maar ik denk dat het de laatste keer was, wat een drukte en gekakel, goede sushi, maar echt een vreetschuur. In januari heb ik sushi gegeten in een a la carte restaurant, dat is een stuk rustiger, goede kwaliteit sushi ook en lekker rustig ontspannen zitten is ook wel fijn.
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoekquote:Op zondag 5 mei 2019 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kan ik volgende week tenminste weer langs die kant de stad in.
Ja, hemelsbreed 750 meter, denk ik.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wou zeggen das toch redelijk bij jou om de hoek
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuquote:
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tvquote:Op zondag 5 mei 2019 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben er nooit naartoe geweest.
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil hetquote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Ëcht Vintage, dat is hélemaal hip nuen nog helemaal gaaf
![]()
Best wel leuk die slooppanden ... ik had hem ook mee genomen als ik hem had gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |