maandag fannquote:Op zondag 5 mei 2019 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent niet bijgelovig toch?
ik niet in ieder geval het komt vast goedieder geval de staar...
Lekker koudquote:Op zondag 5 mei 2019 20:34 schreef FANN het volgende:
[..]
zeikwijf![]()
![]()
![]()
ik heb nu koffie en straks ga ik wandelen maar het is koud
deze was mooi Fanneke!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... dat topic ben ik ook kwijt eigenlijk...
ik zag niet eens die smiley
Ik was nooit bijgelovig totdat mijn vader onverwacht op vrijdag de dertiende overleed, maar die bijgelovigheid heeft maar kort geduurd.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Je bent niet bijgelovig toch?
ik niet in ieder geval het komt vast goedieder geval de staar...
Rijst in wat zeewier gepakt, bespaar mij aub.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lonka Lonka Lonka, tiedeliedelietietititi.
Het is nooit verplicht hequote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Rijst in wat zeewier gepakt, bespaar mij aub.
De neus is stiekem opgegetenquote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je het weleens geprobeerd?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:40 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik had achteraf wat meer moeten genieten van die 3 scrutvrije dagen
ah... ja da's klote... maar ja het had net zo goed op de 14e kunnen zijn moet je maar denkenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was nooit bijgelovig totdat mijn vader onverwacht op vrijdag de dertiende overleed, maar die bijgelovigheid heeft maar kort geduurd.
Als hij het voer rijst in zeewier heeft schijnbaar niet.quote:
Niet die kant-en-klaar meuk neequote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze geloofde me niet dat die wel lekker is![]()
Gelukkig was het niet de 14e, want toen was mijn dochter jarigquote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... ja da's klote... maar ja het had net zo goed op de 14e kunnen zijn moet je maar denken
dan is het ook klote bedoel ik....
Klinkt als een skere vegan variant, maar daar zie ik SBE ook niet voor aanquote:Op zondag 5 mei 2019 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij het voer rijst in zeewier heeft schijnbaar niet.
Ik mis de knoflooksaus.quote:
Ook. Maar die bonus sake-maki is ook best te pruimen hoor. Niet top, maar zeker acceptabel. Meeste mensen maken de fout door het niet bijtijds uit de koelkast te halen voor het eten. Dan smaakt het inderdaad nergens naar.quote:
Zo gaat het altijd.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat de negatieve mensen sneller waren met reageren
Misschien is dat mijn fout geweest danquote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook. Maar die bonus sake-maki is ook best te pruimen hoor. Niet top, maar zeker acceptabel. Meeste mensen maken de fout door het niet bijtijds uit de koelkast te halen voor het eten. Dan smaakt het inderdaad nergens naar.
Jij weet.quote:
dan was niet leuk geweest...quote:Op zondag 5 mei 2019 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig was het niet de 14e, want toen was mijn dochter jarig
GC / laat hier je smiley eten zien!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:43 schreef FANN het volgende:
[..]
is di van jou of had ik die gemaakt? want dat grijze ding herken ik, die heb ik ook!
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.quote:
Veel geld? Het is onbeperkt etenquote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.
Goed verwoord, ik ben sowieso al geen visliefhebber.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is gewoon niks voor veel geld. Vies is het niet maar ik ben ook geen fan.
Die indruk had ik alquote:Op zondag 5 mei 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
ik ben sowieso al geen visliefhebber.
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
En er hang weer een lamp
Hij hangt scheefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Ja idd, ik moet maar weer eens snel een paling op de markt scoren.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 20:47 schreef Soury het volgende:
En er hang weer een lamp
Waarom een ene spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |