Dan zit je altijd op de eerste plaats.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat soort dingen zie je ook meestal beter op tv
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan zit je altijd op de eerste plaats.
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan je lekker achter de geraniums blijven zitten.
Je hebt gelijk, dat was Mazzelquote:Op zondag 5 mei 2019 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De rek is er wel een beetje uit maar gaat nog prima naar boven en beneden. En kan kantelen. Ik zag dat ding en ik zei al "Ohhhh niet in de bak doen" Ik wil het
Nee nee zeg dat het niet waar isquote:
10.000quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een flinke, hoeveel stukjes is dat?
Jij bent lekker bezigquote:
Wow, ik ben even stil.quote:
Woon je nu bij Hutquote:
Ik ook niet, maar als het uitgangspunt is dat men voor de tv met alles op de eerste plaats zit hoef je niet meer naar buiten.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb geen geraniums maar dat concert op de Amstel hoef ik echt niet live mee te maken.
Teringquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
waarom is ie boos dan?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Sig is boos, geloof ik. Die heeft zelfs z'n UI weggehaald.
Bij jou thuisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het is niet waar
Die puzzel is een vriend van me mee bezig.
Dat is een liedje, zal ik hem posten?quote:
Ik heb het gezien, zeg niets.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |