Pfff ik begon aan je te twijfelenquote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Gelul die is nooit boosquote:
Heb ik met mijn modelbouw.quote:
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden van zo'n puzzel, laat mij maar lijntjes trekken.
Dan deed hij alsofquote:
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:13 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom is ie boos dan?heb ik weer iets gemist?
En toen mistte er één stukjequote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
quote:
Ik zie het voor me.. Godver de gloeiendequote:
Nooit gehoord van het tapijt monster?quote:
Eindelijk weer stofzuigenquote:
oh... nou die komt wel terug ja....quote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij vond het niet leuk dat we live-verslag deden van het voetbal en wilde dat HK aangepakt zou worden.
Nou ja, die komt wel weer terug, hoop ik.
Ik dacht net hetzelfde, wat een stofnestquote:
Penisneid.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:19 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... nou die komt wel terug ja....misschien is ie in de overgang ofzo
https://www.overgangsklac(...)hten-bij-mannen.html
of hij neemt een Penuspauze![]()
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huisquote:Op zondag 5 mei 2019 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk ontspannend juist, heb het zelf ook veel gedaan, maar nu al een tijdje niet meer.
Geheidquote:
Is het een van Gogh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |