Ik keek vanmorgen onder mijn bed.quote:
Het is te groot om op te plakken. Dat doen sommige mensen.quote:
Nou zegquote:
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.quote:
Ah de Spanjaarden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]
Lol nee. Iets uit de 80-jarige oorlog. Een oerlelijk schilderij, er klopt niets van.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er ook één van 100.000 stukjes, maar die past niet in zijn huis
quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik keek vanmorgen onder mijn bed.
Nee de Duitsers hebben het gedaan.quote:
En dan weer overnieuw beginnen.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 dagen laten liggen en dan weer terug in de doos frotten.
Herr Alvaquote:Op zondag 5 mei 2019 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee de Duitsers hebben het gedaan.
Die ook, daar hebben we 1 april aan te danken.quote:
Ik hoop dat hij geluk heeft.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Oh ja ik doe meequote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Ik ga 1 tegen 100 kijken. Mijn broer doet mee en zei dat ie vandaag goed in beeld komt.
Tot straks
Have fun.laterquote:Op zondag 5 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
Tot straks
Een puzzel voor de tweede keer maken is geen lol aan natuurlijk.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan weer overnieuw beginnen.
Dan beter uren bezig met haken, breien, tekenen, modelbouw etc! Dan heb je nog wat.
Ik heb 2 tablets en een oude telefoon.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er in totaal iets van 300 euro en een Samsung tablet aan overgehouden.
EN bedankt voor je deelname ...quote:Op zondag 5 mei 2019 21:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Hij heeft er in totaal iets van 300 euro en een Samsung tablet aan overgehouden.
Ja op een grote plaat, die kon onder het bed geschoven worden als ik er even klaar mee was.quote:
Tenzij je misschien zo maf bent om er een van 10 of 100 duizend te maken?quote:Op zondag 5 mei 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een puzzel voor de tweede keer maken is geen lol aan natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |