I am Groot.quote:
Iets. Ben wel voorzichtig, ik voel hem nog wel. Schijnt lang te kunnen duren, dus ga nog geen 18 km lopen.quote:
quote:
Ik had ook ineens andere gedachtenquote:
Duurt lang iddquote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iets. Ben wel voorzichtig, ik voel hem nog wel. Schijnt lang te kunnen duren, dus ga nog geen 18 km lopen.
Mag je blij zijn als ie niet prematuur af gaat.quote:
sowiesoquote:Op zondag 5 mei 2019 19:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En over drie jaar nog steeds 'komt goed!' posten.
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mag je blij zijn als ie niet prematuur af gaat.
Het zou me worst zijnquote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk na 5 jaar weer een prijs,voor de neusjes
Dit is pas de eerste, nog twee te gaan. Hoeveel heeft Feyenoord er dit jaar?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk na 5 jaar weer een prijs,voor de neusjes
Moet je een worst?quote:
Dit kan ook de enige blíjvenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste, nog twee te gaan. Hoeveel heeft Feyenoord er dit jaar?
Doe je goed. Als je het zo zou laten krijg je eeuwig spijt als het eenmaal in elkaar zit. Het is er nu toevallig ook geen best weer voor. Mooi even bijkomen en op je gemak weer aan de slag over een tijdje.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
sowieso![]()
Nah. Dakconstructie zat me toch niet lekker, en dacht, als ik dat spul er toch af moet halen kan ik net zo goed dat dak beter maken. Buizen zijn binnen maar ik was ziek dus nog niet aan begonnen.
Is het wel in 1 keer goed. Het zat me toch behoorlijk dwars. Dus opzich positief wel.
Wel een Unox van de Hema graagquote:
Nou nee dank jequote:
neequote:Op zondag 5 mei 2019 19:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Duurt lang iddniks voor jou met je activiteitenschema
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.quote:
Liefquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Gisteren heb ik Kiezeltje ontmoet. Nieuwe liefde in mijn leven. Zooooooo lief![]()
[ afbeelding ]
Lief lijkt me niet het juiste woord maar wel prachtigquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
Gisteren heb ik Kiezeltje ontmoet. Nieuwe liefde in mijn leven. Zooooooo lief![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent geen vegetariër.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:33 schreef chufi het volgende:
Het regent zelfs..Dat zal ze leren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Supercupquote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dit kan ook de enige blíjvenwij hebben de supercup
ja! Dus zo erg vind ik het allemaal niet meer. Hemelvaartperiode komt me goed uit. 4 dagen, kan ik rustig eraan werken en dan is het meteen goed.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Als je het zo zou laten krijg je eeuwig spijt als het eenmaal in elkaar zit. Het is er nu toevallig ook geen best weer voor. Mooi even bijkomen en op je gemak weer aan de slag over een tijdje.
Nicequote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Nou... Het hele gedoe eromheen staat mij tegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.
Wat een droppiequote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Nee zeker niet. Wat een rare vraag, dat weet je toch?quote:
Hoe ? Waar? Mooooiquote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Hij is heel erg klein. Net iets groter dan mijn hand. Super schattig.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lief lijkt me niet het juiste woord maar wel prachtig
Wedden van wel.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er is bijna niemand die een grotere hekel aan vrijwel alle sporten en voetbal in het bijzonder heeft dan ik.
quote:
BAM !quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee![]()
[ afbeelding ]
Effe door drinken weerquote:
Dat zou hem wel heel schattig moeten doen zijn ... maar ja het blijft een nachtdierquote:Op zondag 5 mei 2019 19:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij is heel erg klein. Net iets groter dan mijn hand. Super schattig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |