Lievvquote:Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een miereneter zou beter bij je passen.
Doe ik goed hequote:
Competitiedrang.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zo zinloos, en begrijp niet dat men daar massaal zoveel 'waarde' aan kan hechten.
quote:
Vroeger had je daar een tekenfilmserie van.quote:
Sixpackje gehaald?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe door drinken weer
Sixpackje gehaald?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Effe door drinken weer
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wel een mooi gelukte foto, van jouw hand?
Ik ben al noodgedwongen op de wijn overgestaptquote:
Na 21.00 begin ikquote:
Heb je die op videoband voor me?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger had je daar een tekenfilmserie van.
Ohw ik was al begonnen.quote:
360 graden.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?
Denk Exorcist
Ja, ook heeel liefquote:Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja. Beestje stond eindelijk stil met z'n kop. Wist je dat ze die behoorlijk door kunnen draaien?
Denk Exorcist
Ja, zullen we hem slaan?quote:
Jah.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:41 schreef Prisha het volgende:
jullie quotes zijn gefokt...stelletje kwootzakken
Jou schuld.quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef pullup het volgende:
Scrutz vernaggelt die Quotes
[/quote
Dat is niet zo moeilijk hoor
quote:
Dat is niet zo moeilijk hoorquote:Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:40 schreef pullup het volgende:
Scrutz vernaggelt die Quotes
[/quote]quote:
quote:Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 5 mei 2019 19:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
[/quote
Jij kan ook niets.
Is er iets ofzo? Heb je gezopen of weet ik wat. In de cos ook al moeilijk doenquote:
Nee hoor.. Maar jij verkwoot de boel wel vakerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is er iets ofzo? Heb je gezopen of weet ik wat. In de cos ook al moeilijk doen
Ja dat grapje maakte je net alquote:
Ik herhaal het hier graag voor de trageren onder onsquote:
Met winkelwagentjes.quote:
Of was je het zelf vergetenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik herhaal het hier graag voor de trageren onder ons
Er schijnt er eentje los te lopen in Winterswijk.quote:
In dit topic loopt iedereen los.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er schijnt er eentje los te lopen in Winterswijk.
Een enkeling zal geen VOG hebben, schat ik zo in.quote:
Ik ben zo'n zeikwijf die altijd lekker loopt te keutelen hier in de supermarktquote:
Mijn vrouw koopt alles. Ik laad het thuis uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ben zo'n zeikwijf die altijd lekker loopt te keutelen hier in de supermarkt![]()
lekker met de buurvrouwen samen lekker in de bakken van koopjes speuren![]()
Als die Griek erbij er dan niet bij is dan... want hij háát dat
de taken verdelenquote:Op zondag 5 mei 2019 19:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn vrouw koopt alles. Ik laad het thuis uit.
Geen VOG hebben is een toelatingseis hier.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een enkeling zal geen VOG hebben, schat ik zo in.
Lekker vaag weer Hut!quote:Op zondag 5 mei 2019 19:57 schreef Treehut362 het volgende:
Bed in de woonkamer & boeken er naar toe waar het bed eerst stond (circa1989-2019).
[ afbeelding ]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...quote:
Die kan ik hier niet ontvangen...quote:Op zondag 5 mei 2019 17:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben zelf wat dingen aan het draaien op de 40+ radio.
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boekenquote:
Ja, mijn vlag wappert goed maar ik heb hem ook op de hoek hangen.quote:
oké.... je hebt de hele boel omgegooit dus....quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuist naar de woonkamer zeg maar.
Promotie gemaakt?quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...
ik weet nog 1988
Ja ik kan waar ik eerst sliep dat is de balkonkamer nu een kantoortje maken of een mini-bibliotheek.quote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boeken
ja ik ben niet achterlijk hoor... dat snapte ik ook welquote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar waar ooit zn boeken in de woonkamer stonden staat nu zn mafpaleis. Daar waar zn bed stond heb ie nu zn boeken
Die was het veel te koud daar tocht het en ik werd gek van al de boeken/rotzooi die overal slingerden en nou gooi ik het gewoon in die kamertje daar kom ik toch niet meer.quote:Op zondag 5 mei 2019 20:00 schreef FANN het volgende:
[..]
oké.... je hebt de hele boel omgegooit dus....
ik snap het...
en waarom?
Vut jongetjequote:
quote:
Lekker toetjequote:
Lactose-intolerantquote:
ja of woman-cavequote:Op zondag 5 mei 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
Elke man hoort een man cave te hebben. Die op slot kan. Van buitenaf
Oké! goed gedaan dan!quote:Op zondag 5 mei 2019 20:03 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die was het veel te koud daar tocht het en ik werd gek van al de boeken/rotzooi die overal slingerden en nou gooi ik het gewoon in die kamertje daar kom ik toch niet meer.
En nu wonen je boeken in je slaapkamerquote:Op zondag 5 mei 2019 19:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik ben dus verhuisd naar de woonkamer zeg maar. Na 30 jaar...
ik weet nog 1988
quote:
Zeker na een pond kaas.quote:
Ik hoef dat resultaat niet te zien achterafquote:
uitbuikpotje in de bank ?quote:Op zondag 5 mei 2019 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat resultaat niet te zien achteraf
Aub niet, dan liggen ze straks in mijn bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |