Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 delen is een beetje teveel van het goede.
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
Ze zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
moest helaas grinnikenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
Dat is verdomd lastig scheren jongeman. Gelieve daar geen grapjes over te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel verwarrender....
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.
Daar moet je zijn.
Een wilde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag![]()
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Onder deze waarheidsgetrouwe TT moet ik gepost hebben
het zit je ook niet meequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Sorry, zo was het niet bedoeltquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Lieve jongen ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Tering, lees net dat Casillas een hartaanval heeft gehad
Gelukkig niet doodquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Jij bent ook echt geniaal he,quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze grap is echt te hartquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeutje, wat een herriequote:
Naam komt me bekend voor, wist niet dat je zo'n harde boy wasquote:
Ik luister het ook niet meer vaak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor, wist niet dat je zo'n harde boy was
Luisterde dat ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet meer vaak.
Vroeger...
Maar de hardere stijlen weten mij wel te bekoren. Speedcore frenchcore ook ed..
Tegenwoordig is het meer Tekno/techno en klassiek.
Ik eerder ook niet..quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luisterde dat ookThe Destroyer, The Sickest Squad, Passenger of Shit, Prince ov Darkness
![]()
Ja met techno heb ik dus helemaal niets
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethodequote:Op woensdag 1 mei 2019 18:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet..
Maar mijn lijf kan op elke muziek wel losgaan..
Zal wel niet gelukt zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethode
Freddie was niet dik, die had alleen maar aids.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethode
Elvis welquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Freddie was niet dik, die had alleen maar aids.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had net een stukje vlees bij mijn eten, mijn goede vriend Elvis
one for the moneyquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Three voor mijn ballen want die jeuken zo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Dit zong mijn neefje toen hij 8 was..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Je bent zelf een playlistquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn muzieksmaak is té divers. De overloop in mijn playlist is ook niet zo smooth![]()
Grootste compliment ooit. Muziek is mijn levenquote:
Ja doe maar zoquote:
Het weet zeker de ziel en het lichaam te raken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grootste compliment ooit. Muziek is mijn leven
klein beetje sarcasme is ons niet vreemd..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja doe maar zo
Ik zie het als een compliment vriend.
Ik luister zelf ook wel eens dat soort dingen, maar houd toch meer van de melodische electrische muziek. Zoals:quote:
Ja ik zag die herrie net in dat andere topicquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik luister zelf ook wel eens dat soort dingen, maar houd toch meer van de melodische electrische muziek. Zoals:
Ken je Noisia?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zag die herrie net in dat andere topic
ben meer van de tekno/techno/drum and bass/ambient en klassiek uiteraard
Yeah indeed, vergat ik nog, kan ik ook heerlijk op losgaanquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima te doen, hoor het nu, zin om los te gaan
Dan vind je dit ook wel goed denk ik?quote:
Dat doe ik wel tijdens het rijdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het liefste wel de hele tijd de versnelling erin
Yeesss dat is ook een goed nummer!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel goed denk ik?
Alt J is wel topquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel goed denk ik?
Ik luister echt alles (noem iets op en ik luister het waarschijnlijk). Mijn muziekkennis is ook vrij groot. Doe op het werk altijd mee met het liedjes raden spelletje op radio 2. Heb ze vrijwel altijd goed. Dan moet je aan de hand van de eerste 2 of 3 seconden de artiest en de titel raden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Luister je normaal niet naar dat soort muziek?
Ik kan jou ook wel waarderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik luister echt alles (noem iets op en ik luister het waarschijnlijk). Mijn muziekkennis is ook vrij groot. Doe op het werk altijd mee met het liedjes raden spelletje op radio 2. Heb ze vrijwel altijd goed. Dan moet je aan de hand van de eerste 2 of 3 seconden de artiest en de titel raden.
Kan veel wel waarderen
quote:
quote:
'navondquote:
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.quote:
neuken?quote:
Groot gelijk tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan staat er vast zo weer nieuwe dames in de rij
quote:
Dat is wel het beste, eerlijk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.
Oei.quote:Bewoners van een seniorencomplex in Den Haag, waar een doorgedraaide drugsdealer al jarenlang voor overlast zorgt, zijn het zat. De man poept en plast namelijk regelmatig in de liften, en bedreigt zijn medebewoners. Ook komen zijn doorgesnoven vriendjes regelmatig over de vloer. Bijna niemand durft er z'n huis nog uit te komen.
Afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, eerlijk zijn.
Wanneer heb je hem ontmoet
Laatste tijd wat minder vanwege alle ellende rond m'n oog, maar wil het wel weer oppakken zodat ik straks toch weer direct fatsoenlijk kan gaan werkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
hey @:I. ben jij nog bezig met dingen qua software?
Ah oké ja dat is wel naar dan even.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:15 schreef I. het volgende:
[..]
Laatste tijd wat minder vanwege alle ellende rond m'n oog, maar wil het wel weer oppakken zodat ik straks toch weer direct fatsoenlijk kan gaan werken
Terecht ook wel. Je moet ze snel kunnen djoeken jwzquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarom draag ik deze jongen altijd aan mijn trainingsbroek
Hoop het ook, komt welquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ja dat is wel naar dan even.
Beter kan dat snel weer.
Ga ik van uit.quote:
Ahhhhh koetsjiekoequote:
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Iemand nog iets leuks te melden?
Neequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
zou ik nooit doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Je deed dat toch niet expres he @:Flippingcoin zodat iemand anders de topic kill maakte
neuh....quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Bedankt dat je zo aan ons denkt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vinden
Je bent zelf koetsjiekoequote:
Ik heb Mcdonalds gegetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Zal ik weer weg gaan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw ging weg, nu is flips er dus het zal weer drukker zijn.
Hey scrupquote:
ik weet hoe jullie zijnquote:
Vertelquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vinden
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf koetsjiekoe
[..]
Ik heb Mcdonalds gegeten
[..]
Zal ik weer weg gaan?
[..]
Hey scrup
Blij dat jij er ook bent.
Lekkere fattyquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Mcdonalds gegeten
Blij dat jij er ook bent.
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.quote:
Ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.
ik welquote:
nou komt neer op dat ik nu kan maken wat ik wou en niet mijn knappe kop hoef te breken voor meerdere uren over iets wat tijdens dat proces zou moeten gebeurenquote:
Wat fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.
nou echt hoorquote:
Die is cutequote:
Zo ben ikquote:
Dat doe ik sowieso.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf flips!
Of nee, doe maar wat jij wil..
Voel je mijn liefde niet wil je beweren?quote:
Jawel jawel, te weinig nogquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voel je mijn liefde niet wil je beweren?
Stop!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je dan hetzelfde als je typt of juist iets heel anders?
Zou in mijn geval niet gezond zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zat ik maar weer op mijn gewicht van mijn 18de
ik zal er aan werkenquote:
ik scandeer meestal psalmen maar in de ochtend wil ik nog wel eens willekeurige wikipedia artikelen oplezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je dan hetzelfde als je typt of juist iets heel anders?
Kan gebeurenquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik scandeer meestal psalmen maar in de ochtend wil ik nog wel eens willekeurige wikipedia artikelen oplezen
Ik ben smurf he? Was normaal gewicht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:10 schreef I. het volgende:
[..]
Oei.Ik wel iets meer, anders was ik echt vel over been.
Oohh, weet ik niet joh.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben smurf he? Was normaal gewicht.
Ik heb gewoon zware botten jaquote:
Nog altijd meer dan het dubbele van het gemiddelde in KLBquote:
Moet ik nu beledigd zijn?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan het dubbele van het gemiddelde in KLB
Alleen als jij jezelf als de 'gemiddelde KLB'er' beschouwd.quote:
He echtquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan het dubbele van het gemiddelde in KLB
Valt mee qua lengte dan toch.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Flips weet hoe lang en dik ik ben.
Accepteer jezelf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Alles is relatiefquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.
Maar je lengte weet ik wel ja
Zijn er zeker die dikker zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.
Maar je lengte weet ik wel ja
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.quote:
Zin in je piemelquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.
Niet alle damesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs de dames torenen boven me uit man
Hoe was dit als compliment bedoeld?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies
[..]
Het kwam zeker niet over als complimentmoet hier nog maar aan werken
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dikquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was dit als compliment bedoeld?
Heyquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.
Dat zei je net ook alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dik
Oh, zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dik
Zin in MMF?quote:
?quote:
OHHH complete misverstand.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nee, dewas voor het tweede gedeelte.
[..]
Zin in MMF?
[..]
?
ik mag/kan in kpdquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nee, dewas voor het tweede gedeelte.
[..]
Zin in MMF?
[..]
?
Wij zouden wel dwergen kindjes krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHH complete misverstand.
Sorry, ja 1,75 prima lengte
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?quote:
Ik maakte een gebbetje.quote:
Ik werk er aanquote:
als het meisjes zijn, alleen maar gunstigquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zouden wel dwergen kindjes krijgen.
oeh ja, niet slim.....Heb je pubers in de klas?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje.
Ik sta voor de klas, dan zou het vrij dom zijn om nudies te hebben waar mijn naam aan gekoppeld kan worden.
Cin is zeer discreetquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje.
Ik sta voor de klas, dan zou het vrij dom zijn om nudies te hebben waar mijn naam aan gekoppeld kan worden.
Crack denk ik danquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?
Heb wel eens een verhaal gehoord van een studiegenote die een trio had met 2 mannen, maar die daarna beiden gay werden
Ga met Loka ook dwergen krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als het meisjes zijn, alleen maar gunstig
12-18.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh ja, niet slim.....Heb je pubers in de klas?
Hebben jullie elkaar hier leren kennen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga met Loka ook dwergen krijgen.
Zij is kleiner dan haar moeder. En haar moeder kleiner dan haar oma.
Als zij een dochter krijgt, wordt ze echt 1,50.
Heerlijke leeftijdquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga met Loka ook dwergen krijgen.
Zij is kleiner dan haar moeder. En haar moeder kleiner dan haar oma.
Als zij een dochter krijgt, wordt ze echt 1,50.
Ook wel zielig voor die vrouwquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?
Heb wel eens een verhaal gehoord van een studiegenote die een trio had met 2 mannen, maar die daarna beiden gay werden
Iddquote:
of gewoon te genietenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Maar misschien was het haar doel wel om die twee mannen met elkaar bezig te zien. Je weet het niet.
Ik irriteer me ook kapot aan die kut Suarez..quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Wat een aanstellers bij barca zeg, maar wat speelt liverpool slecht in de omschakeling.
Geen dank, geen dankquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja bedankt![]()
Ik ben veel te lui om dat nader uit te zoeken.
"Hier". "Als versieren niet zo gemakkelijk gaat". Kan me niet echt herinneren dat ik haar daar veel heb gesproken, eigenlijk. Ze had ongeveer direct een vriend toen ik in het topic kwam.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar hier leren kennen?
[..]
Heerlijke leeftijd
Leuk!! Dan blijf ik nog even hangen hier.....misschien lukt het mij dan ook....quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hier". "Als versieren niet zo gemakkelijk gaat". Kan me niet echt herinneren dat ik haar daar veel heb gesproken, eigenlijk. Ze had ongeveer direct een vriend toen ik in het topic kwam.
Keer of 2 op meet gezien, en contact gehad via fb en dm.
Voetbal is oorlog!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook kapot aan die kut Suarez..
Ja, had wel medelijden. Ze schaamde zich er ook een beetje voor.quote:
Lolquote:
Kan ook opwindend zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Maar misschien was het haar doel wel om die twee mannen met elkaar bezig te zien. Je weet het niet.
Awhquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had wel medelijden. Ze schaamde zich er ook een beetje voor.
Kwam er pas uit toen ze dronken was
Relleuhhquote:[..]
Lol
Ben benieuwd wat ze gedaan heeft.
Voor sommige mensen wel ja.quote:[..]
Kan ook opwindend zijn.
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situatiesquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef I. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel een prima doel in zo'n scenario ja.
Tenzij je er voor betaald krijgt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |