Laatste tijd wat minder vanwege alle ellende rond m'n oog, maar wil het wel weer oppakken zodat ik straks toch weer direct fatsoenlijk kan gaan werkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef FlippingCoin het volgende:
hey @:I. ben jij nog bezig met dingen qua software?
Ah oké ja dat is wel naar dan even.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:15 schreef I. het volgende:
[..]
Laatste tijd wat minder vanwege alle ellende rond m'n oog, maar wil het wel weer oppakken zodat ik straks toch weer direct fatsoenlijk kan gaan werken
Terecht ook wel. Je moet ze snel kunnen djoeken jwzquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daarom draag ik deze jongen altijd aan mijn trainingsbroek
Hoop het ook, komt welquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké ja dat is wel naar dan even.
Beter kan dat snel weer.
Ga ik van uit.quote:
Ahhhhh koetsjiekoequote:
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vindenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Iemand nog iets leuks te melden?
Neequote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
zou ik nooit doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef Flippiee het volgende:
Je deed dat toch niet expres he @:Flippingcoin zodat iemand anders de topic kill maakte
neuh....quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Bedankt dat je zo aan ons denkt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vinden
Je bent zelf koetsjiekoequote:
Ik heb Mcdonalds gegetenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrinden.
Zal ik weer weg gaan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Een vrouw ging weg, nu is flips er dus het zal weer drukker zijn.
Hey scrupquote:
ik weet hoe jullie zijnquote:
Vertelquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik heb wel wat leuks uitgevonden maar ik denk niet dat jullie het ook maar enigszins boeiend vinden
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je bent zelf koetsjiekoe
[..]
Ik heb Mcdonalds gegeten
[..]
Zal ik weer weg gaan?
[..]
Hey scrup
Blij dat jij er ook bent.
Lekkere fattyquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb Mcdonalds gegeten
Blij dat jij er ook bent.
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.quote:
Ik snap hier niks van.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.
ik welquote:
nou komt neer op dat ik nu kan maken wat ik wou en niet mijn knappe kop hoef te breken voor meerdere uren over iets wat tijdens dat proces zou moeten gebeurenquote:
Wat fijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou voor mijn API heb ik een wijze gevonden om de authenticatie en logging af te dwingen bij ieder binnenkomend request op een hoger niveau, waarvan ik dacht dat ik deze zelf moest bedenken maar dat had iemand anders al gemaakt dat scheelt toch zomaar een paar uur werk en testen.
nou echt hoorquote:
Die is cutequote:
Zo ben ikquote:
Dat doe ik sowieso.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
Blijf flips!
Of nee, doe maar wat jij wil..
Voel je mijn liefde niet wil je beweren?quote:
Jawel jawel, te weinig nogquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voel je mijn liefde niet wil je beweren?
Stop!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je dan hetzelfde als je typt of juist iets heel anders?
Zou in mijn geval niet gezond zijnquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zat ik maar weer op mijn gewicht van mijn 18de
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |