quote:
quote:
'navondquote:
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.quote:
neuken?quote:
Groot gelijk tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan staat er vast zo weer nieuwe dames in de rij
quote:
Dat is wel het beste, eerlijk zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben gewoon eerlijk tegen scrup geweest. Heb iemand ontmoet en het klikte gelijk, zoals ik eigenlijk nog nooit heb gevoeld. Ik wil dit wel een kans geven.
Oei.quote:Bewoners van een seniorencomplex in Den Haag, waar een doorgedraaide drugsdealer al jarenlang voor overlast zorgt, zijn het zat. De man poept en plast namelijk regelmatig in de liften, en bedreigt zijn medebewoners. Ook komen zijn doorgesnoven vriendjes regelmatig over de vloer. Bijna niemand durft er z'n huis nog uit te komen.
Afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat is wel het beste, eerlijk zijn.
Wanneer heb je hem ontmoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |