Dan vind je dit ook wel goed denk ik?quote:
Dat doe ik wel tijdens het rijdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb het liefste wel de hele tijd de versnelling erin
Yeesss dat is ook een goed nummer!quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel goed denk ik?
Alt J is wel topquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dan vind je dit ook wel goed denk ik?
Ik luister echt alles (noem iets op en ik luister het waarschijnlijk). Mijn muziekkennis is ook vrij groot. Doe op het werk altijd mee met het liedjes raden spelletje op radio 2. Heb ze vrijwel altijd goed. Dan moet je aan de hand van de eerste 2 of 3 seconden de artiest en de titel raden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 20:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Luister je normaal niet naar dat soort muziek?
Ik kan jou ook wel waarderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:05 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik luister echt alles (noem iets op en ik luister het waarschijnlijk). Mijn muziekkennis is ook vrij groot. Doe op het werk altijd mee met het liedjes raden spelletje op radio 2. Heb ze vrijwel altijd goed. Dan moet je aan de hand van de eerste 2 of 3 seconden de artiest en de titel raden.
Kan veel wel waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |