Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 delen is een beetje teveel van het goede.
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
Ze zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
moest helaas grinnikenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
Dat is verdomd lastig scheren jongeman. Gelieve daar geen grapjes over te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel verwarrender....
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.
Daar moet je zijn.
Een wilde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag![]()
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Onder deze waarheidsgetrouwe TT moet ik gepost hebben
het zit je ook niet meequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Sorry, zo was het niet bedoeltquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Lieve jongen ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Tering, lees net dat Casillas een hartaanval heeft gehad
Gelukkig niet doodquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Jij bent ook echt geniaal he,quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze grap is echt te hartquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeutje, wat een herriequote:
Naam komt me bekend voor, wist niet dat je zo'n harde boy wasquote:
Ik luister het ook niet meer vaak.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
Naam komt me bekend voor, wist niet dat je zo'n harde boy was
Luisterde dat ookquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik luister het ook niet meer vaak.
Vroeger...
Maar de hardere stijlen weten mij wel te bekoren. Speedcore frenchcore ook ed..
Tegenwoordig is het meer Tekno/techno en klassiek.
Ik eerder ook niet..quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Luisterde dat ookThe Destroyer, The Sickest Squad, Passenger of Shit, Prince ov Darkness
![]()
Ja met techno heb ik dus helemaal niets
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethodequote:Op woensdag 1 mei 2019 18:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik eerder ook niet..
Maar mijn lijf kan op elke muziek wel losgaan..
Zal wel niet gelukt zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethode
Freddie was niet dik, die had alleen maar aids.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken een zekere meneer met overgewicht die bewoog op muziek als afvalmethode
Elvis welquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Freddie was niet dik, die had alleen maar aids.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik had net een stukje vlees bij mijn eten, mijn goede vriend Elvis
one for the moneyquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Three voor mijn ballen want die jeuken zo
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Dit zong mijn neefje toen hij 8 was..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
one for the money
Two for the show
Je bent zelf een playlistquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:28 schreef Kopjechino het volgende:
Mijn muzieksmaak is té divers. De overloop in mijn playlist is ook niet zo smooth![]()
Grootste compliment ooit. Muziek is mijn levenquote:
Ja doe maar zoquote:
Het weet zeker de ziel en het lichaam te raken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Grootste compliment ooit. Muziek is mijn leven
klein beetje sarcasme is ons niet vreemd..quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja doe maar zo
Ik zie het als een compliment vriend.
Ik luister zelf ook wel eens dat soort dingen, maar houd toch meer van de melodische electrische muziek. Zoals:quote:
Ja ik zag die herrie net in dat andere topicquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik luister zelf ook wel eens dat soort dingen, maar houd toch meer van de melodische electrische muziek. Zoals:
Ken je Noisia?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik zag die herrie net in dat andere topic
ben meer van de tekno/techno/drum and bass/ambient en klassiek uiteraard
Yeah indeed, vergat ik nog, kan ik ook heerlijk op losgaanquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prima te doen, hoor het nu, zin om los te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |