quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet trouwens. Wat zeg ik
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje Sansa moe, ze mag van mij wel dood.
Denk je? Heb het idee dat ze toch nog wel behoorlijke wraakgevoelens heeft voor Cersei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah Sansa houdt zich daar afzijdig is. Of Theon zelf. Of Arya als Theon aka Faceless Men. En ik ben bang dat ze door The Mountain dan gepakt gaat worden
Bran mag van mij ook echt wel dood ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon. Soms heb je dat. Bran ook trouwens.
Ja truequote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:42 schreef I. het volgende:
Melisandre ook, die dacht; Ok, ik heb m'n vuurtjes gemaakt, ik kan nu dood. Joe!
Ja, Jaime bedoel ik dan natuurlijk he. En ze wordt door de Valonqar vermoordt. Dat is de profetie die al is uitgesproken over Cersei, denk niet dat daar van afgeweken wordtquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:41 schreef I. het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik denk dat ze ook wel doodgaat, maar dan pas nadat Cersei dood is.Dan kan het nog wel eens een grote chaos gaan worden.
[..]
Denk je? Heb het idee dat ze toch nog wel behoorlijke wraakgevoelens heeft voor Cersei.
[..]
Bran mag van mij ook echt wel dood ja.
[..]
Ja trueHet is er niet heel veel duidelijker op geworden, maar dat valt hopelijk nog op z'n plek allemaal.
Van mij ook wel, grotendeels. Al vond ik Jorah ook wel echt een held.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig zitten mijn favorieten er nog in op dit moment.
Jawel maar is geen favoriet van mij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef I. het volgende:
[..]
Van mij ook wel, grotendeels. Al vond ik Jorah ook wel echt een held.
Echt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Beetje jammer dat ze ook weer nasty loopt te doen met Gendry volgende aflevering zag ik
Ja in de preview zie je ze kort met elkaar zoenenquote:
Precies.quote:
Ik dacht al.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Jaime bedoel ik dan natuurlijk he. En ze wordt door de Valonqar vermoordt. Dat is de profetie die al is uitgesproken over Cersei, denk niet dat daar van afgeweken wordt
Ja ik zie het nu wel, alleen omdat ik het weet door jou. Het valt niet echt op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in de preview zie je ze kort met elkaar zoenen
Nee oké, het is een beetje een side-story personage ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar is geen favoriet van mij.
Jaimy was the second born na Cersei. Dus technisch gesproken zou hij ook in aanmerking kunnen komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:46 schreef I. het volgende:
[..]
Precies.Annddd she's gone.
[..]
Ik dacht al.Tsja, alles kan nog gebeuren. Maar in dat geval zou het Tyrion zijn toch?
Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaimy was the second born na Cersei. Dus technisch gesproken zou hij ook in aanmerking kunnen komen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef I. het volgende:
Ik vind Arya's gezicht nog steeds wel echt kinderlijk
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet slapen. Waarom ga ik hier over GoT praten met jullie.
Klopt. Maar dat is dan toch zo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:49 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' toch
Ja, dat vind ik ook een beetje sneu idd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel beetje treurig dat mensen teleurgesteld zijn dat hun theorie niet uit is gekomen.Ja kut aflevering dit dat want.. Pff misschien moet je er niet teveel bij nadenken van te voren ofzo.
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dan toch zo?Little niet per se in lengte he. Jaime is kleine tweelingbroertje dan van Cersei.
En volgens Melisandre heeft het woord geen gender. En zou ook Arya bijv de Valonqar kunnen zijn
Ik vind haar bijzonder aantrekkelijkquote:
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragenquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.quote:
Truequote:Op woensdag 1 mei 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
A
[..]
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragen
Varys zou volgens Melisandre ook doodgaan. Maar hoe zou die in hemelsnaam dood moeten gaan? Van het hele seizoen zijn mond houden waarschijnlijk
Nou ja, toch al 22quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijnquote:
Da's waarquote:
En terecht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijn
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromenquote:
Ik ga ook maar eens slapen. Trusteequote:Op woensdag 1 mei 2019 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromen
Adioss
2 SC's, het moet niet gekker worden!quote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2019 05:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
2 SC's, het moet niet gekker worden!
Dan is de keuze snel gemaakt lijkt mijquote:Op woensdag 1 mei 2019 05:58 schreef dud0r het volgende:
Ik wil een nieuwe rugzak en nu zijn er een aantal mooie op alie in de aanbieding maar ik twijfel welke ik wil nemen. De ene is net wat mooier maar ook duurder en heeft wat dingen die ik toch niet ga gebruiken waarschijnlijk. De ander is een slag groter wat handig kan zijn
quote:Op woensdag 1 mei 2019 06:02 schreef dud0r het volgende:
Toch die grotere maar ietwat lelijkere maar he
AHWquote:Op woensdag 1 mei 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]neh.. drukte komt eraan maar lief van jou
13 wekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de heup? Hoe lang is dit nou geleden?
Mooi zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
13 weken, maar gisteren bij fysiotherapie voor het eerst weer gefietst, op een hometrainer dan, ging best goed. Begin nu wel meer verbetering te voelen.....
Goed bezigquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
13 weken, maar gisteren bij fysiotherapie voor het eerst weer gefietst, op een hometrainer dan, ging best goed. Begin nu wel meer verbetering te voelen.....
quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net als ik
Al ben ik inmiddels wel alweer 28 mja
Dat maakt je minder onschuldig jaquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net als ik
Broekiequote:Op woensdag 1 mei 2019 10:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Net als ik
Een mietje bedoel je.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker! Ben een hele lieve en onschuldige jongen
Ohhh jaquote:
Dat biedt wat tegenwicht tegen alle minder lieve jongensquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker! Ben een hele lieve en onschuldige jongen
O dat is zo'n gedoe joh.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat dan weet niet. Bijt van mij af wanneer de situatie erom vraagt
Heb me eerst maandenlang verheugd op de voorjaarsklassiekers en vervolgens heb ik alleen 3 minuten samenvatting van de AGR gezien, goed bezig weer.quote:
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrrquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb me eerst maandenlang verheugd op de voorjaarsklassiekers en vervolgens heb ik alleen 3 minuten samenvatting van de AGR gezien, goed bezig weer.
Komt Giro alleen op Eurosport weer?
En we gaan weer naar de reclamequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrr
Gewoon de stream aanzetten ipv Eurosport 1, geen reclame. (ook geen commentaar, dat dan weer wel)quote:
Zoek er juist eentje voor de achtergrond op het werkquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon de stream aanzetten ipv Eurosport 1, geen reclame. (ook geen commentaar, dat dan weer wel)
De één gebruikt zijn spieren om zich voort te bewegen op een tweewieler, een ander gaat met z'n luie reet op de motor zitten. Ieder zijn ding.quote:
Mooi gezegd Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
De één gebruikt zijn spieren om zich voort te bewegen op een tweewieler, een ander gaat met z'n luie reet op de motor zitten. Ieder zijn ding.
De giro komt hopelijk toch ook op Sporza?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrr
Nee, Eurosport heeft de exclusieve rechtenquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:26 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
De giro komt hopelijk toch ook op Sporza?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:27 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, Eurosport heeft de exclusieve rechten
Prachtige postquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
De één gebruikt zijn spieren om zich voort te bewegen op een tweewieler, een ander gaat met z'n luie reet op de motor zitten. Ieder zijn ding.
Heyyyyquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
Doen jullie nog wat anders dan gedag zeggen vandaag?
Hiquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
Denk het wel, maar zal wel meer achtergrond worden dan kijken denk ik. Jij?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyyy![]()
Ga je vanavond voetbal kijken???
Flipss, hoe gaat het vandaag met jou dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Flippiee het volgende:
hebben ze vast wel op aliexpresquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb collega's met een nasa sticker op hun laptop en die wil ik ook
https://www.redbubble.com(...)Term=nasa%20stickersquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Wil ook even online shoppenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Denk het wel, maar zal wel meer achtergrond worden dan kijken denk ik. Jij?
Vandaag goedquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:42 schreef I. het volgende:
[..]
Flipss, hoe gaat het vandaag met jou dan?
Enne, heb je nou alweer een weddenschap verloren?
ja sryquote:
oeh goeiequote:
helemaal waaaasaquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef hemarookworst het volgende:
Geen Wasa sticker op je laptop hebben
Heb twee van die NASA shirtjes. Leuke dingenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb een kerstman op space shuttle gekocht voor in de kerstboomquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb twee van die NASA shirtjes. Leuke dingen
Nice twee keer je post editen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een kerstman op space shuttle gekocht voor in de kerstboom
Wat ga je voor me kopen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Flippiee het volgende:
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Wil ook even online shoppen
Gewoon doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat ga je voor me kopen?
Ik ga trouwens misschien wel GoT kijken, heb de eerste aflevering gedownload maandag.
Jaquote:
Ik denk dat mensen dat niet durvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Geen tietenstickers op je laptop hebben
Een opblaaspop-vriendin, ben je minder eenzaam daarquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat ga je voor me kopen?
Ik ga trouwens misschien wel GoT kijken, heb de eerste aflevering gedownload maandag.
Tooohooopquote:
Wie zegt dat ik eenzaam ben? Maar bedankt dan, kan ik er zaterdagmiddag meteen gebruik van makenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Een opblaaspop-vriendin, ben je minder eenzaam daar
Toch wel? Wat heeft je tot dit besluit doen komen?
Goede nachtrust doen ook wonderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jabedankt dat je zo scherp bent terwijl je uit Braboland komt
Niemand, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat snap ik, dat biedt toch bepaalde comfort ook al praat ze niet terug.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik eenzaam ben? Maar bedankt dan, kan ik er zaterdagmiddag meteen gebruik van maken
Ja, ben toch bang voor spoilers
Ook erg lekker om uitgerust te zijnquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tooohooop
Iemand moet tegenstand bieden aan het kwaad, beetje jammer dat het tot nog toe tevergeefs is
ben echt ziedend, wacht maar als ik je ooit tegenkomquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Niemand, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat snap ik, dat biedt toch bepaalde comfort ook al praat ze niet terug.
Hehe die waren er hier ook al een beetje
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:02 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.Pas maar op dat je je hele account niet verwed.
waarom?quote:
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben echt ziedend, wacht maar als ik je ooit tegenkom
Wooooowowowowquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Iemand moet tegenstand bieden aan het kwaad
Dealquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.
Breng jij dan je opblaaspop? Dan neem ik ook mijn vrienden mee
Neem maar even afscheid van ze hier als je ook je wachtwoord verliest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyy SkyIk wist niet dat je er was.
Nu begin ik toch wel jaloers te worden. Niet zozeer op die opblaaspop hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.
Alleen mijn wachtwoord is nog niet vervelend
[..]
waarom?
[..]
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.
Breng jij dan je opblaaspop? Dan neem ik ook mijn vrienden mee
Zoooo stom ben ik ook niet om daarvan een weddenschap te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neem maar even afscheid van ze hier als je ook je wachtwoord verliest.
Op mijn vrienden? Mijn vrienden, zijn jouw vrienden, haagsiequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu begin ik toch wel jaloers te worden. Niet zozeer op die opblaaspop hoor.
Jij bent nog over, gelukkig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.
Alleen mijn wachtwoord is nog niet vervelend
Stuk plastic waar je dan op ligt, kan toch niet fijn zijn.quote:[..]
waarom?
Ik vind stuk plastic soms wel fijn. Makkelijker op dobberen op zee dan op een mens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:12 schreef I. het volgende:
[..]
Jij bent nog over, gelukkig.
[..]
Stuk plastic waar je dan op ligt, kan toch niet fijn zijn.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind stuk plastic soms wel fijn. Makkelijker op dobberen op zee dan op een mens.
Ik heb denk ik ook liever een band. En dan lekker erin hangen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:20 schreef I. het volgende:
[..]Da's waar. Maar dan toch liever zo'n donut of luchtbedje
Hmmmquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zoooo stom ben ik ook niet om daarvan een weddenschap te maken.
[..]
Op mijn vrienden? Mijn vrienden, zijn jouw vrienden, haagsie
ben geen rekenmachinequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja als ik op jou moet rekenen...
Preciesquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook liever een band. En dan lekker erin hangen.
Zal ik binnenkort op strandvakantie gaan??
Nopeeee, maar weet nu wel wanneer ik ga.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef I. het volgende:
[..]
Precies
Jahaaa, heb je nog geen keuze gemaakt?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verwacht je anders met Hansie?
Hij wil altijd maar dat je aan hem zit.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verwacht je anders met Hansie?
Wat een viespeuk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij wil altijd maar dat je aan hem zit.
Man man man, dat dit kan op fok!quote:
Blijkbaar zijn er sommige toch minder schoon dan anderequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dacht dat iedereen wel schoon was.
Nicequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nopeeee, maar weet nu wel wanneer ik ga.
Nu nog beslissen waar.
Wanneer is iemand schoon? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er sommige toch minder schoon dan andere
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er sommige toch minder schoon dan andere
Bedanktquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is iemand schoon? Ik vraag dit voor een vriend
Lekker dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef I. het volgende:
Net een afspraak bij de tandarts gemaakt. Nu krijg ik een tandartsbezoek als verjaardagscadeau. Yay
Je had ook nee kunnen zeggenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef I. het volgende:
Net een afspraak bij de tandarts gemaakt. Nu krijg ik een tandartsbezoek als verjaardagscadeau. Yay
Doe je toch iets verkeerdquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef I. het volgende:
Wel gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:42 schreef I. het volgende:
[..]
Zou vreemd zijn als er opeenss iemand mee gaat.
Oh ja, dan houd ik mijn vakantiebestemming toch wel voor mequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:43 schreef I. het volgende:
"Jij was die vrouw die naar Bali gaat? Oh, nou, nieuwtje voor je, ik ga mee. Gezellig hè"
Achja, alsof ik iets bijzonders ga doen op m'n verjaardagquote:
In dat geval, ik ga mee.quote:[..]
Wel gezellig
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh ja, dan houd ik mijn vakantiebestemming toch wel voor me
Tsja, de vraag stellen.......quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wanneer is iemand schoon? Ik vraag dit voor een vriend
Dat kloptquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kan altijd iemand meevragen natuurlijk.
Dat maakt het lastigerquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:45 schreef I. het volgende:
[..]
Achja, alsof ik iets bijzonders ga doen op m'n verjaardagIs gewoon een werkdag natuurlijk
Ik ga naar Texelquote:[..]
In dat geval, ik ga mee.
hoe jong word je??quote:
is hem niet beantwoordenquote:
Ja doei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat klopt
[..]
Dat maakt het lastiger
[..]
Ik ga naar Texel
[..]
hoe jong word je??
[..]
is hem niet beantwoorden
Hans viert wel meer achterinquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hans is zo'n type dat begin juni jarig is en het dan achterin mei viert.
ja leukquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hans is zo'n type dat begin juni jarig is en het dan achterin mei viert.
Oh da's wel heel snel. Duurt voor mij nog wel even.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgen is de GROTE dag
En voor jou?
Ik ga gokken! 32 mei????quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:53 schreef I. het volgende:
[..]
Oh da's wel heel snel. Duurt voor mij nog wel even.
Jammer dat hij me altijd neerschietquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ergens in de 40 dacht ik.
[..]
Je doet maar
Mag jij nooit op hem schieten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer dat hij me altijd neerschiet
Lijkt me een heel goed advies in het algemeen voor Hansquote:
Denken dat ik lui benquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
En sommigen mogen wel wat vaker denkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me een heel goed advies in het algemeen voor Hans
quote:
Je hebt gewerkt?????quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:10 schreef HPLC het volgende:
jongens, ik heb toch een bijzonder molecuul ontdekt vandaag, wat een feest
nou gefeliciteerd hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:10 schreef HPLC het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:11 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja het leek weer nergens op vandaag. Morgen ga ik maar vloeistoffen mengen
Je lul? Geen wonder dat het zo klein is dan.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:10 schreef HPLC het volgende:
Koekoekquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je lul? Geen wonder dat het zo klein is dan.
altijd nog 1 molecuul meer dan jouw grijze massa hahaquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je lul? Geen wonder dat het zo klein is dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |