Ohhh jaquote:
Dat biedt wat tegenwicht tegen alle minder lieve jongensquote:Op woensdag 1 mei 2019 11:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zeker! Ben een hele lieve en onschuldige jongen
O dat is zo'n gedoe joh.quote:Op woensdag 1 mei 2019 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat dan weet niet. Bijt van mij af wanneer de situatie erom vraagt
Heb me eerst maandenlang verheugd op de voorjaarsklassiekers en vervolgens heb ik alleen 3 minuten samenvatting van de AGR gezien, goed bezig weer.quote:
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrrquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb me eerst maandenlang verheugd op de voorjaarsklassiekers en vervolgens heb ik alleen 3 minuten samenvatting van de AGR gezien, goed bezig weer.
Komt Giro alleen op Eurosport weer?
En we gaan weer naar de reclamequote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrr
Gewoon de stream aanzetten ipv Eurosport 1, geen reclame. (ook geen commentaar, dat dan weer wel)quote:
Zoek er juist eentje voor de achtergrond op het werkquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon de stream aanzetten ipv Eurosport 1, geen reclame. (ook geen commentaar, dat dan weer wel)
De één gebruikt zijn spieren om zich voort te bewegen op een tweewieler, een ander gaat met z'n luie reet op de motor zitten. Ieder zijn ding.quote:
Mooi gezegd Hansquote:Op woensdag 1 mei 2019 13:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
De één gebruikt zijn spieren om zich voort te bewegen op een tweewieler, een ander gaat met z'n luie reet op de motor zitten. Ieder zijn ding.
De giro komt hopelijk toch ook op Sporza?quote:Op woensdag 1 mei 2019 12:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Snel googlen leert van wel, lekker kijken op de Playerrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |