Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaimy was the second born na Cersei. Dus technisch gesproken zou hij ook in aanmerking kunnen komen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef I. het volgende:
Ik vind Arya's gezicht nog steeds wel echt kinderlijk
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet slapen. Waarom ga ik hier over GoT praten met jullie.
Klopt. Maar dat is dan toch zo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:49 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' toch
Ja, dat vind ik ook een beetje sneu idd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel beetje treurig dat mensen teleurgesteld zijn dat hun theorie niet uit is gekomen.Ja kut aflevering dit dat want.. Pff misschien moet je er niet teveel bij nadenken van te voren ofzo.
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dan toch zo?Little niet per se in lengte he. Jaime is kleine tweelingbroertje dan van Cersei.
En volgens Melisandre heeft het woord geen gender. En zou ook Arya bijv de Valonqar kunnen zijn
Ik vind haar bijzonder aantrekkelijkquote:
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragenquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.quote:
Truequote:Op woensdag 1 mei 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
A
[..]
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragen
Varys zou volgens Melisandre ook doodgaan. Maar hoe zou die in hemelsnaam dood moeten gaan? Van het hele seizoen zijn mond houden waarschijnlijk
Nou ja, toch al 22quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijnquote:
Da's waarquote:
En terecht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijn
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromenquote:
Ik ga ook maar eens slapen. Trusteequote:Op woensdag 1 mei 2019 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromen
Adioss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |