Wat ga je voor me kopen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Flippiee het volgende:
Dat ga ik waarschijnlijk ook doen. Wil ook even online shoppen
Gewoon doen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat ga je voor me kopen?
Ik ga trouwens misschien wel GoT kijken, heb de eerste aflevering gedownload maandag.
Jaquote:
Ik denk dat mensen dat niet durvenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef hemarookworst het volgende:
Geen tietenstickers op je laptop hebben
Een opblaaspop-vriendin, ben je minder eenzaam daarquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat ga je voor me kopen?
Ik ga trouwens misschien wel GoT kijken, heb de eerste aflevering gedownload maandag.
Tooohooopquote:
Wie zegt dat ik eenzaam ben? Maar bedankt dan, kan ik er zaterdagmiddag meteen gebruik van makenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Een opblaaspop-vriendin, ben je minder eenzaam daar
Toch wel? Wat heeft je tot dit besluit doen komen?
Goede nachtrust doen ook wonderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jabedankt dat je zo scherp bent terwijl je uit Braboland komt
Niemand, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat snap ik, dat biedt toch bepaalde comfort ook al praat ze niet terug.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik eenzaam ben? Maar bedankt dan, kan ik er zaterdagmiddag meteen gebruik van maken
Ja, ben toch bang voor spoilers
Ook erg lekker om uitgerust te zijnquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tooohooop
Iemand moet tegenstand bieden aan het kwaad, beetje jammer dat het tot nog toe tevergeefs is
ben echt ziedend, wacht maar als ik je ooit tegenkomquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:59 schreef Flippiee het volgende:
Niemand, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. Dat snap ik, dat biedt toch bepaalde comfort ook al praat ze niet terug.
Hehe die waren er hier ook al een beetje
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:02 schreef I. het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in ja.Pas maar op dat je je hele account niet verwed.
waarom?quote:
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben echt ziedend, wacht maar als ik je ooit tegenkom
Wooooowowowowquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Flippiee het volgende:
Iemand moet tegenstand bieden aan het kwaad
Dealquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.
Breng jij dan je opblaaspop? Dan neem ik ook mijn vrienden mee
Neem maar even afscheid van ze hier als je ook je wachtwoord verliest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heyyy SkyIk wist niet dat je er was.
Nu begin ik toch wel jaloers te worden. Niet zozeer op die opblaaspop hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.
Alleen mijn wachtwoord is nog niet vervelend
[..]
waarom?
[..]
We kunnen ook op zaterdag om 4u in het parkje afspreken.
Breng jij dan je opblaaspop? Dan neem ik ook mijn vrienden mee
Zoooo stom ben ik ook niet om daarvan een weddenschap te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neem maar even afscheid van ze hier als je ook je wachtwoord verliest.
Op mijn vrienden? Mijn vrienden, zijn jouw vrienden, haagsiequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu begin ik toch wel jaloers te worden. Niet zozeer op die opblaaspop hoor.
Jij bent nog over, gelukkig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is al beetje het geval. Ondertitel, UI, signature, weet niet wat nog over is.
Alleen mijn wachtwoord is nog niet vervelend
Stuk plastic waar je dan op ligt, kan toch niet fijn zijn.quote:[..]
waarom?
Ik vind stuk plastic soms wel fijn. Makkelijker op dobberen op zee dan op een mens.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:12 schreef I. het volgende:
[..]
Jij bent nog over, gelukkig.
[..]
Stuk plastic waar je dan op ligt, kan toch niet fijn zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |