quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet trouwens. Wat zeg ik
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben een beetje Sansa moe, ze mag van mij wel dood.
Denk je? Heb het idee dat ze toch nog wel behoorlijke wraakgevoelens heeft voor Cersei.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah Sansa houdt zich daar afzijdig is. Of Theon zelf. Of Arya als Theon aka Faceless Men. En ik ben bang dat ze door The Mountain dan gepakt gaat worden
Bran mag van mij ook echt wel dood ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon. Soms heb je dat. Bran ook trouwens.
Ja truequote:
Moet kunnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:42 schreef I. het volgende:
Melisandre ook, die dacht; Ok, ik heb m'n vuurtjes gemaakt, ik kan nu dood. Joe!
Ja, Jaime bedoel ik dan natuurlijk he. En ze wordt door de Valonqar vermoordt. Dat is de profetie die al is uitgesproken over Cersei, denk niet dat daar van afgeweken wordtquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:41 schreef I. het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik denk dat ze ook wel doodgaat, maar dan pas nadat Cersei dood is.Dan kan het nog wel eens een grote chaos gaan worden.
[..]
Denk je? Heb het idee dat ze toch nog wel behoorlijke wraakgevoelens heeft voor Cersei.
[..]
Bran mag van mij ook echt wel dood ja.
[..]
Ja trueHet is er niet heel veel duidelijker op geworden, maar dat valt hopelijk nog op z'n plek allemaal.
Van mij ook wel, grotendeels. Al vond ik Jorah ook wel echt een held.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig zitten mijn favorieten er nog in op dit moment.
Jawel maar is geen favoriet van mij.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef I. het volgende:
[..]
Van mij ook wel, grotendeels. Al vond ik Jorah ook wel echt een held.
Echt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:45 schreef Fok-it het volgende:
Beetje jammer dat ze ook weer nasty loopt te doen met Gendry volgende aflevering zag ik
Ja in de preview zie je ze kort met elkaar zoenenquote:
Precies.quote:
Ik dacht al.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, Jaime bedoel ik dan natuurlijk he. En ze wordt door de Valonqar vermoordt. Dat is de profetie die al is uitgesproken over Cersei, denk niet dat daar van afgeweken wordt
Ja ik zie het nu wel, alleen omdat ik het weet door jou. Het valt niet echt op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in de preview zie je ze kort met elkaar zoenen
Nee oké, het is een beetje een side-story personage ook.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel maar is geen favoriet van mij.
Jaimy was the second born na Cersei. Dus technisch gesproken zou hij ook in aanmerking kunnen komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:46 schreef I. het volgende:
[..]
Precies.Annddd she's gone.
[..]
Ik dacht al.Tsja, alles kan nog gebeuren. Maar in dat geval zou het Tyrion zijn toch?
Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' tochquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaimy was the second born na Cersei. Dus technisch gesproken zou hij ook in aanmerking kunnen komen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef I. het volgende:
Ik vind Arya's gezicht nog steeds wel echt kinderlijk
quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet slapen. Waarom ga ik hier over GoT praten met jullie.
Klopt. Maar dat is dan toch zo?quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:49 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, maar Valonqar betekent letterlijk 'Little brother' toch
Ja, dat vind ik ook een beetje sneu idd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het wel beetje treurig dat mensen teleurgesteld zijn dat hun theorie niet uit is gekomen.Ja kut aflevering dit dat want.. Pff misschien moet je er niet teveel bij nadenken van te voren ofzo.
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..quote:Op woensdag 1 mei 2019 02:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is dan toch zo?Little niet per se in lengte he. Jaime is kleine tweelingbroertje dan van Cersei.
En volgens Melisandre heeft het woord geen gender. En zou ook Arya bijv de Valonqar kunnen zijn
Ik vind haar bijzonder aantrekkelijkquote:
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragenquote:Op woensdag 1 mei 2019 02:55 schreef I. het volgende:
[..]
True true, maar little wordt wel specifiek benoemd..
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.quote:
Truequote:Op woensdag 1 mei 2019 02:58 schreef Fok-it het volgende:
A
[..]
Ach ja we will see. Zoals Flips zegt: veel vragen
Varys zou volgens Melisandre ook doodgaan. Maar hoe zou die in hemelsnaam dood moeten gaan? Van het hele seizoen zijn mond houden waarschijnlijk
Nou ja, toch al 22quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:03 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind haar ook wel aantrekkelijk hoor, maar toch wel echt vrij kinderlijk. Maar dat heeft er vast ook mee te maken dat je zo'n personage nog in je hoofd hebt als jong meisje etc.
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijnquote:
Da's waarquote:
En terecht.quote:Op woensdag 1 mei 2019 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, vorig seizoen dreigde Dany hem al levend te verbranden als hij niet eerlijk zou zijn
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromenquote:
Ik ga ook maar eens slapen. Trusteequote:Op woensdag 1 mei 2019 03:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga maar eens pitten. En over Maisie dromen
Adioss
2 SC's, het moet niet gekker worden!quote:
Wel gezelligquote:Op woensdag 1 mei 2019 05:43 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
2 SC's, het moet niet gekker worden!
Dan is de keuze snel gemaakt lijkt mijquote:Op woensdag 1 mei 2019 05:58 schreef dud0r het volgende:
Ik wil een nieuwe rugzak en nu zijn er een aantal mooie op alie in de aanbieding maar ik twijfel welke ik wil nemen. De ene is net wat mooier maar ook duurder en heeft wat dingen die ik toch niet ga gebruiken waarschijnlijk. De ander is een slag groter wat handig kan zijn
quote:Op woensdag 1 mei 2019 06:02 schreef dud0r het volgende:
Toch die grotere maar ietwat lelijkere maar he
AHWquote:Op woensdag 1 mei 2019 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]neh.. drukte komt eraan maar lief van jou
13 wekenquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de heup? Hoe lang is dit nou geleden?
Mooi zoquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
13 weken, maar gisteren bij fysiotherapie voor het eerst weer gefietst, op een hometrainer dan, ging best goed. Begin nu wel meer verbetering te voelen.....
Goed bezigquote:Op woensdag 1 mei 2019 10:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
13 weken, maar gisteren bij fysiotherapie voor het eerst weer gefietst, op een hometrainer dan, ging best goed. Begin nu wel meer verbetering te voelen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |