Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
3 delen is een beetje teveel van het goede.
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
Ze zijn niet hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik raak in de war van dezelfde tt's jongens......![]()
moest helaas grinnikenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hans praat altijd vol lof over zijn eigen geslachtsdeel dus ik probeerde zijn fok! account te hacken en voerde als wachtwoord: mijn piemel in. Kreeg ik de melding wachtwoord te kort.
Dat is verdomd lastig scheren jongeman. Gelieve daar geen grapjes over te maken.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar jouw onderkin bestaat ook uit 3 delen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat maakt het nog veel verwarrender....
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij mij heb je de meeste streepjes voor.
Daar moet je zijn.
Een wilde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor vraag![]()
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef DerRabbit het volgende:
Onder deze waarheidsgetrouwe TT moet ik gepost hebben
het zit je ook niet meequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Sorry, zo was het niet bedoeltquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt hij ook weer. Onze relatie heeft ook een flinke deuk opgelopen.
Lieve jongen ja.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Tering, lees net dat Casillas een hartaanval heeft gehad
Gelukkig niet doodquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef HPLC het volgende:
Jij bent ook echt geniaal he,quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kwam ie net aan bij de dokter zegt de dokter; hier klopt iets niet.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze grap is echt te hartquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |