Alleen als jij jezelf als de 'gemiddelde KLB'er' beschouwd.quote:
He echtquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan het dubbele van het gemiddelde in KLB
Valt mee qua lengte dan toch.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Flips weet hoe lang en dik ik ben.
Accepteer jezelf.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben 1,75.
Alles is relatiefquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.
Maar je lengte weet ik wel ja
Zijn er zeker die dikker zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik kan me je niet heugen als wat ik als dik beschouw.
Maar je lengte weet ik wel ja
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.quote:
Zin in je piemelquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.
Niet alle damesquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfs de dames torenen boven me uit man
Hoe was dit als compliment bedoeld?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
precies
[..]
Het kwam zeker niet over als complimentmoet hier nog maar aan werken
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dikquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe was dit als compliment bedoeld?
Heyquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn lichaam, is mijn piemel relatief groot.
Dat zei je net ook alquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |