Oh, zo.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik probeerde te zeggen dat ik je niet als dik herinner of als mijn definitie van dik
Zin in MMF?quote:
?quote:
OHHH complete misverstand.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nee, dewas voor het tweede gedeelte.
[..]
Zin in MMF?
[..]
?
ik mag/kan in kpdquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nee, dewas voor het tweede gedeelte.
[..]
Zin in MMF?
[..]
?
Wij zouden wel dwergen kindjes krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHH complete misverstand.
Sorry, ja 1,75 prima lengte
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?quote:
Ik maakte een gebbetje.quote:
Ik werk er aanquote:
als het meisjes zijn, alleen maar gunstigquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zouden wel dwergen kindjes krijgen.
oeh ja, niet slim.....Heb je pubers in de klas?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje.
Ik sta voor de klas, dan zou het vrij dom zijn om nudies te hebben waar mijn naam aan gekoppeld kan worden.
Cin is zeer discreetquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik maakte een gebbetje.
Ik sta voor de klas, dan zou het vrij dom zijn om nudies te hebben waar mijn naam aan gekoppeld kan worden.
Crack denk ik danquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?
Heb wel eens een verhaal gehoord van een studiegenote die een trio had met 2 mannen, maar die daarna beiden gay werden
Ga met Loka ook dwergen krijgen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
als het meisjes zijn, alleen maar gunstig
12-18.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:53 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
oeh ja, niet slim.....Heb je pubers in de klas?
Hebben jullie elkaar hier leren kennen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga met Loka ook dwergen krijgen.
Zij is kleiner dan haar moeder. En haar moeder kleiner dan haar oma.
Als zij een dochter krijgt, wordt ze echt 1,50.
Heerlijke leeftijdquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga met Loka ook dwergen krijgen.
Zij is kleiner dan haar moeder. En haar moeder kleiner dan haar oma.
Als zij een dochter krijgt, wordt ze echt 1,50.
Ook wel zielig voor die vrouwquote:Op woensdag 1 mei 2019 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er iemand die wij beiden aantrekkelijk vinden?
Heb wel eens een verhaal gehoord van een studiegenote die een trio had met 2 mannen, maar die daarna beiden gay werden
Iddquote:
of gewoon te genietenquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Maar misschien was het haar doel wel om die twee mannen met elkaar bezig te zien. Je weet het niet.
Ik irriteer me ook kapot aan die kut Suarez..quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:49 schreef skysherrif het volgende:
Wat een aanstellers bij barca zeg, maar wat speelt liverpool slecht in de omschakeling.
Geen dank, geen dankquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja bedankt![]()
Ik ben veel te lui om dat nader uit te zoeken.
"Hier". "Als versieren niet zo gemakkelijk gaat". Kan me niet echt herinneren dat ik haar daar veel heb gesproken, eigenlijk. Ze had ongeveer direct een vriend toen ik in het topic kwam.quote:Op woensdag 1 mei 2019 21:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar hier leren kennen?
[..]
Heerlijke leeftijd
Leuk!! Dan blijf ik nog even hangen hier.....misschien lukt het mij dan ook....quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
"Hier". "Als versieren niet zo gemakkelijk gaat". Kan me niet echt herinneren dat ik haar daar veel heb gesproken, eigenlijk. Ze had ongeveer direct een vriend toen ik in het topic kwam.
Keer of 2 op meet gezien, en contact gehad via fb en dm.
Voetbal is oorlog!quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik irriteer me ook kapot aan die kut Suarez..
Ja, had wel medelijden. Ze schaamde zich er ook een beetje voor.quote:
Lolquote:
Kan ook opwindend zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:00 schreef I. het volgende:
[..]
Idd
Maar misschien was het haar doel wel om die twee mannen met elkaar bezig te zien. Je weet het niet.
Awhquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had wel medelijden. Ze schaamde zich er ook een beetje voor.
Kwam er pas uit toen ze dronken was
Relleuhhquote:[..]
Lol
Ben benieuwd wat ze gedaan heeft.
Voor sommige mensen wel ja.quote:[..]
Kan ook opwindend zijn.
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situatiesquote:Op woensdag 1 mei 2019 22:01 schreef I. het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso wel een prima doel in zo'n scenario ja.
Tenzij je er voor betaald krijgt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 22:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij wel ergens het primaire doel in dat soort situaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |