ja godverquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Je had er op zijn minst een t tussen kunnen zetten
Overheen gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Je had er op zijn minst een t tussen kunnen zetten
Ik deed het ook mobiel hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:20 schreef Charmian het volgende:
Thanks D.Niks kuttiger dan op je mobiel een nieuw deel te moeten openen.
Hoe is het met u, helemaal opgeknapt of toch een griepje geworden?quote:
Mango?quote:
Ik zie de link tussen kontjes en teefjes niet zo...of toch wel?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
wentelteefjes zijn switchbitches dus of draaikontjes
Dat wil ook wel als je maar dikke jas aan doetquote:
Ik heb er niet eens één.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt al jaren levenloos in de la.
ja maar ik ben ziekquote:
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.quote:
ik fiets op de plekquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wil ook wel als je maar dikke jas aan doet
Ik zou me er vooral niet al te druk om maken ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen kontjes en teefjes niet zo...of toch wel?
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met u, helemaal opgeknapt of toch een griepje geworden?
op een dag weet je hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.![]()
Jij zakjes, of alleen koffie?
Ik alleen zakjes, voor de visite, thee drink ik alleen op mijn werk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.![]()
Jij zakjes, of alleen koffie?
verschrikkelijkquote:
Meh, dat klinkt niet fijn. Toch maar wel even in de gaten houden hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.
40+ / 40+ FAQ & Feedbackquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:37 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waar een centraal topic te vinden is waar o.a. TT wijzigingen gevraagd kunnen worden?
Ik bedoelde dan ook forumbreedquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / 40+ FAQ & Feedback
Maar ik lees net dat Sas niet aan tt- wijzigingen doet.
Makkelijk praten, ik moet er mee levenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje creatieve spelfout is niets mis mee.
Moet je maar niet kapenquote:
welnee, duurt maar 1 topic langquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:48 schreef D. het volgende:
En de topics hierna ook, als dit probleem nog niet is opgelost
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.
5 was het toch?quote:
Het was een blij eiquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft een extra ei aan de teefjes toegevoegd, dat valt zwaar op de maag
Ja, in de trekking van volgende weekquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Das een ander, D is ook in de prijzen gevallen
Da's niet fijn. Bronchitis zou ik ook niet mee wachten tot het chronisch is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .
Dat heb je zelf in de handquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik ben geen expert in die teefjes.. die draaien me teveel..
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je hier nog trakteren? Met z’n allen een uitje in de slettensloep ofzo?
Zodra het op de bank staat zal ik het meldenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je hier nog trakteren? Met z’n allen een uitje in de slettensloep ofzo?
Ik heb er 2quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .
Is het alquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's niet fijn. Bronchitis zou ik ook niet mee wachten tot het chronisch is.
Dan kunnen ze 'm nog wel aanpassen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? tegen de tijd dat je iemand vindt die ut wil doen, is het al weer gesloten ...
Ik vind een gemiste t eigenlijk minder erg dan helemaal geen tt. Dat is pas zielig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? tegen de tijd dat je iemand vindt die ut wil doen, is het al weer gesloten ...
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
Nou daar ben je mooi klaar mee.. stoppen met roken helpt wel
Ik ben blij dat ik er ook mee ben gestopt en gelukkig heb ik nog nergens last vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.
Oké, dat is dan weer mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het alzit al jaren aan de puffers. Meestal gaat het goed, maar nu dus even niet. Weet wel waar ik op moet letten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Alleen sigarettenlucht buiten met mooi weer doet me wel wat. Maar dat zijn denk ik meer de herinneringen die erbij horenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er ook mee ben gestopt en gelukkig heb ik nog nergens last van
quote:
Ja tis niet goedkoop meer ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Ook kakkers, maar die roken echte sigarettenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Met een zuurstoftank zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]Ik rook ook nog gewoon binnen. Sommige mensen komen graag hier
Dito.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn ze bij de laptop van Mario alle nullen en enen handmatig aan het invoeren of zo.
Ik zit maar te kuttenquote:
Soul rookt niet.maar is echt buiten adem soms.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.
Kom niet met de jeugd! De jugend is hartstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
De jeugd begint ook steeds vroeger met roken en vooral meiden zie ik roken
Zo vroeg kan ik niet hoor.. Heb al wel bijna alles klaar gemaakt vanmiddag , maar ik wacht nog evenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo heb mijn eten weer op, nu uitbuiken en straks ff douchen
zou ik ook gewoon doen als ik nog rookte. Zo veel rookte ik toch niet dat ik hele gele plafonds en zo had. De rookhoekjes vond ik vaak ook het gezelligst, ook toen ik niet meer rookte.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
Lol! Het duurt maar raar lang.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]Ik zie het voor me 100101101010101000000011121
Oeps overnieuw
Swiebelnlochenfahren.quote:
Nou echt nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom niet met de jeugd! De jugend is harstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetje
dat vind ik stom, stop dan gewoonquote:
Hebben ze daar dan de tijd wel voor, de smartphone moet ook bepoteld wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
De jeugd begint ook steeds vroeger met roken en vooral meiden zie ik roken
Ik wel, ben niet anders gewend soms eet ik ook wel iets laterquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg kan ik niet hoor.. Heb al wel bijna alles klaar gemaakt vanmiddag , maar ik wacht nog even
Blijkbaar welquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan de tijd wel voor, de smartphone moet ook bepoteld worden
Vapen is alleen zinvol met cannabis.quote:
Deur open kan ookquote:
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etcquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou echt nietGrote mond schelden met K en veel lawaai met hun boxjes die aangesloten zijn op hun tel
Bij jou komt alles samenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hmm, ff gecheckt, bij de buur links zijn ze met de 'dakpannen' (lijken meer rubber lappen of zo, ben benieuw welk materiaal het is) begonnen, en rechts heeft ook zijn dakraam erin, dat betekent dat ze nu deze richting op werken.
Daar kijk ik niet naar, na de cijfersquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etc
Dit onafhankelijke deel van het dak zijn maar 3 woningen.quote:
Dan zijn het allemaal tuiglijers ja schande!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar, na de cijfers
altijd goed om dan even te laten testen toch. En stop dan gewoon met roken, zullen de longen van Soul ook fijner vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul rookt niet.maar is echt buiten adem soms.
Ik heb trouwens even 2 dagen niet gerookt,viel me best wel mee.
Ze slaan er liever op los of. Neem een peukie relaxquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etc
Ja al die NIXerige fitgirls and -boysquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom niet met de jeugd! De jugend is hartstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetje
Jaja hoe dan ook moet de jeugd kut zijn, wat een relaxte houding!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze slaan er liever op los of. Neem een peukie relax
ja ja ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit onafhankelijke deel van het dak zijn maar 3 woningen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja hoe dan ook moet de jeugd kut zijn, wat een relaxte houding!
Einde komt in zicht, en binnen moeten ze alleen nog het dakraam even afwerken.quote:
Ik lach altijd om kut jong hoor, ik was ook een etter vroegerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
Het is weer het allesistegenwoordigkut-uurtje
Dat maak je er zelf vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
Als het helemaal klaar is ben je blij met al die nieuwe dingen en duurt het minimaal 15 jaar voor er weer zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Einde komt in zicht, en binnen moeten ze alleen nog het dakraam even afwerken.
Zitten we weer achter de geraniums?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Ben ik begonnen aan NF film... 2.24 min... pffff en in het Deens of Noors ... moet ik nog extra opletten
Ik rook in de badkamer.Daar heeft Soul geen last van.Maar ik overweeg nu wel met stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd goed om dan even te laten testen toch. En stop dan gewoon met roken, zullen de longen van Soul ook fijner vinden.
Nee want Soul gaat nooit in bad zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik rook in de badkamer.Daar heeft Soul geen last van.Maar ik overweeg nu wel met stoppen.
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik netquote:
Spreek jij die talen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Ben ik begonnen aan NF film... 2.24 min... pffff en in het Deens of Noors ... moet ik nog extra opletten
Oh dat zou wel leuk zijn zegquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
quote:
Trots op zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een voorbeeldig kind wel, kan niet anders ook natuurlijk
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhutquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
15 jaar, ik denk dat dit mij gaat overleven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het helemaal klaar is ben je blij met al die nieuwe dingen en duurt het minimaal 15 jaar voor er weer zoiets gebeurt.
Zeyina had een artikel erover geplaatst.quote:
Ja die kan beter in een stuit komen of keizersnedequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.
oh even loerenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zeyina had een artikel erover geplaatst.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee want Soul gaat nooit in bad zeker
#huurhuisshamingquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhut
En weer 2 punkten erbij, misschien kan je beter handige feitjes intikkenquote:
ja maar nu is het echt...Isa heeft ook ineens een kindquote:
Ok op kamers dan of bij haar moederquote:
in de bezemkast bij moeders met kindquote:
Barca-Liverpool!!!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond serie maar af kijken, op tv is toch niks leuks op
Alweer voetbal, ik kijk dat allemaal nietquote:
Ik heb gisteravond niet kunnen kijken dus dat ga ik vanavond wel doen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alweer voetbal, ik kijk dat allemaal niet![]()
Af en toe eredivisie voetbal
Ik heb een film gedownload F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLIquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond serie maar af kijken, op tv is toch niks leuks op
Nog nooit gebeurtquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Muis een foto post tikt iedereen GATVERDAMME
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewetenloos ben je, en zelf dat tikken bij iedereen
Dat is wel een leuke filmquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een film gedownload F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLI
Ik zie nu pas wie dat had gepost.Maar ik haal best veel tips daar
Eten bestellenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:55 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog asperges in de koelkast, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen koken, wokken? eigenlijk ook geen zin om te koken. In de vriezer zit van alles waar ik geen trek in heb. Ik weet nog niet.
Nice er staan er meer die ik heb gezien. Hunt for the Wilderpeople, I Tonya, Green Book, Le grand bain. Alles op één pagina en gezienquote:
Almoust Famous ook?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice er staan er meer die ik heb gezien. Hunt for the Wilderpeople, I Tonya, Green Book, Le grand bain. Alles op één pagina en gezien
Nee die niet, aanrader ? Oei 7,9 op IMDB dat is vet hoogquote:
Snap ik niequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een Red Porsche voor den deur, uitkijken maar
Middelmatig.Geen Wow film,maar ik zag hem op het lijstje staan.quote:
Ik vind dat best leuke plantenquote:
Nou zegquote:
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag is ook of je het wilt snappen.
Hij is altijd zo grappig hihihiquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzo
Zover had ik nog niet eens doorgedacht. Ik wilde het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzo
Je moet de waarheid onder ogen durven komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet eens doorgedacht. Ik wilde het gewoon niet.
Ik weiger!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je moet de waarheid onder ogen durven komen
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weigeraars moeten voortaan de tamponslingers ophangen op de sloep
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weigeraars moeten voortaan de tamponslingers ophangen op de sloep
PERIODSHAMING je houdt een onnodig stigma in stand voor iets heel natuurlijks, misschien moet je even werken aan deze cognitieve dissonantiequote:Op woensdag 1 mei 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.
En er wordt zo vlak voor het eten ook niet over gepraat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.
Gelukkig eet ik iets met saté sausquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er wordt zo vlak voor het eten ook niet over gepraat.
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PERIODSHAMING je houdt een onnodig stigma in stand voor iets heel natuurlijks, misschien moet je even werken aan deze cognitieve dissonantie
Ik krijg plots zin in een kaassoufflé met ketchup.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.
quote:
Eeenschhquote:
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.
Was dat met opzet ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders flikkerden ooit een restant pindasaus in het toilet bij mijn zus zonder door te trekken.
Sorry, Recce.
Ik heb wat anders geleerd op skoolquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!
Zonder te schijten houdt het ook snel op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!
Poepen is een noodzaak, hoe moet je anders al die onregelmatigheden uit je lijf kwijt raken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders flikkerden ooit een restant pindasaus in het toilet bij mijn zus zonder door te trekken.
Sorry, Recce.
Oh ok maar tijdens net even niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Probeer maar eens babies te maken zonder lekkende baarmoeder, toe maar
Nee, als je ongesteld wordt, wordt het menselijk ras juist niet voortgezet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je ongesteld wordt, wordt het menselijk ras juist niet voortgezet.
Ja maar als je gekakt hebt is het klaar en hou je alleen afval over. Ongesteldheid draagt bij aan wonderwolkjes van kinderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Poepen is een noodzaak, hoe moet je anders al die onregelmatigheden uit je lijf kwijt raken?
hoort bij het proces baby...je kan moeilijk al die verrotte eitjes bij je houdenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan best. Gewoon zorgen dat elk eitje bevrucht wordt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Probeer maar eens babies te maken zonder lekkende baarmoeder, toe maar
Ja huhu maar uiteindelijk welquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm ja bevallingen! Laten we het daar eens over hebbenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat kan best. Gewoon zorgen dat elk eitje bevrucht wordt.
zijn vast wel ytoepjes vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ja bevallingen! Laten we het daar eens over hebben
Bloedworst?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over eten hebben dan? Mossels of zo. Rosbief. Zo'n bloedrode biefstuk?
Lekker met een beetje maggiquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Over eten hebben dan? Mossels of zo. Rosbief. Zo'n bloedrode biefstuk?
en zoutquote:
Prisha weet daar alles van. Die heeft afgelammerd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh beesten ja nee nu wordt het echt te goorquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Prisha weet daar alles van. Die heeft afgelammerd.
boks ouwequote:
kijk jij nooit naar dr Pol?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh beesten ja nee nu wordt het echt te goor
Ik ben naast een boerderij opgegroeid dus heb ik het vaak gezien/meegemaakt.quote:
Inknippen heb ik gedaan net met de kipfiletquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Inknippen heb ik gedaan net met de kipfiletEn gerookt
ew gerooktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TEAM BAKSTEEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |