Ok op kamers dan of bij haar moederquote:
in de bezemkast bij moeders met kindquote:
Barca-Liverpool!!!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond serie maar af kijken, op tv is toch niks leuks op
Alweer voetbal, ik kijk dat allemaal nietquote:
Ik heb gisteravond niet kunnen kijken dus dat ga ik vanavond wel doen!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Alweer voetbal, ik kijk dat allemaal niet![]()
Af en toe eredivisie voetbal
Ik heb een film gedownload F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLIquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond serie maar af kijken, op tv is toch niks leuks op
Nog nooit gebeurtquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Als Muis een foto post tikt iedereen GATVERDAMME
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gewetenloos ben je, en zelf dat tikken bij iedereen
Dat is wel een leuke filmquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een film gedownload F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLI
Ik zie nu pas wie dat had gepost.Maar ik haal best veel tips daar
Eten bestellenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:55 schreef Charmian het volgende:
Ik heb nog asperges in de koelkast, maar weet nog niet wat ik er mee ga doen koken, wokken? eigenlijk ook geen zin om te koken. In de vriezer zit van alles waar ik geen trek in heb. Ik weet nog niet.
Nice er staan er meer die ik heb gezien. Hunt for the Wilderpeople, I Tonya, Green Book, Le grand bain. Alles op één pagina en gezienquote:
Almoust Famous ook?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice er staan er meer die ik heb gezien. Hunt for the Wilderpeople, I Tonya, Green Book, Le grand bain. Alles op één pagina en gezien
Nee die niet, aanrader ? Oei 7,9 op IMDB dat is vet hoogquote:
Snap ik niequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Till heeft een Red Porsche voor den deur, uitkijken maar
Middelmatig.Geen Wow film,maar ik zag hem op het lijstje staan.quote:
Ik vind dat best leuke plantenquote:
Nou zegquote:
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzoquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag is ook of je het wilt snappen.
Hij is altijd zo grappig hihihiquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzo
Zover had ik nog niet eens doorgedacht. Ik wilde het gewoon niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal wel een ongesteldheids insinuatie zijn ofzo
Je moet de waarheid onder ogen durven komenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Zover had ik nog niet eens doorgedacht. Ik wilde het gewoon niet.
Ik weiger!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je moet de waarheid onder ogen durven komen
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weigeraars moeten voortaan de tamponslingers ophangen op de sloep
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Weigeraars moeten voortaan de tamponslingers ophangen op de sloep
PERIODSHAMING je houdt een onnodig stigma in stand voor iets heel natuurlijks, misschien moet je even werken aan deze cognitieve dissonantiequote:Op woensdag 1 mei 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |