Ja al die NIXerige fitgirls and -boysquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom niet met de jeugd! De jugend is hartstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetje
Jaja hoe dan ook moet de jeugd kut zijn, wat een relaxte houding!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze slaan er liever op los of. Neem een peukie relax
ja ja ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit onafhankelijke deel van het dak zijn maar 3 woningen.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jaja hoe dan ook moet de jeugd kut zijn, wat een relaxte houding!
Einde komt in zicht, en binnen moeten ze alleen nog het dakraam even afwerken.quote:
Ik lach altijd om kut jong hoor, ik was ook een etter vroegerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
Het is weer het allesistegenwoordigkut-uurtje
Dat maak je er zelf vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
Als het helemaal klaar is ben je blij met al die nieuwe dingen en duurt het minimaal 15 jaar voor er weer zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Einde komt in zicht, en binnen moeten ze alleen nog het dakraam even afwerken.
Zitten we weer achter de geraniums?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:33 schreef TillyB het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Ben ik begonnen aan NF film... 2.24 min... pffff en in het Deens of Noors ... moet ik nog extra opletten
Ik rook in de badkamer.Daar heeft Soul geen last van.Maar ik overweeg nu wel met stoppen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:30 schreef Charmian het volgende:
[..]
altijd goed om dan even te laten testen toch. En stop dan gewoon met roken, zullen de longen van Soul ook fijner vinden.
Nee want Soul gaat nooit in bad zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik rook in de badkamer.Daar heeft Soul geen last van.Maar ik overweeg nu wel met stoppen.
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik netquote:
Spreek jij die talen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:37 schreef chufi het volgende:
Ben ik begonnen aan NF film... 2.24 min... pffff en in het Deens of Noors ... moet ik nog extra opletten
Oh dat zou wel leuk zijn zegquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
quote:
Trots op zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een voorbeeldig kind wel, kan niet anders ook natuurlijk
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhutquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
15 jaar, ik denk dat dit mij gaat overleven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het helemaal klaar is ben je blij met al die nieuwe dingen en duurt het minimaal 15 jaar voor er weer zoiets gebeurt.
Zeyina had een artikel erover geplaatst.quote:
Ja die kan beter in een stuit komen of keizersnedequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.
oh even loerenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zeyina had een artikel erover geplaatst.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee want Soul gaat nooit in bad zeker
#huurhuisshamingquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhut
En weer 2 punkten erbij, misschien kan je beter handige feitjes intikkenquote:
ja maar nu is het echt...Isa heeft ook ineens een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |