Oh dat zou wel leuk zijn zegquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
Zou me niks verbazenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wist je dat de Gouden Kuth realistisch echt uit is op baby's bij die kickboxer las ik net
quote:
Trots op zijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een voorbeeldig kind wel, kan niet anders ook natuurlijk
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhutquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat zou wel leuk zijn zegeen Bats baby
15 jaar, ik denk dat dit mij gaat overleven.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Als het helemaal klaar is ben je blij met al die nieuwe dingen en duurt het minimaal 15 jaar voor er weer zoiets gebeurt.
Zeyina had een artikel erover geplaatst.quote:
Ja die kan beter in een stuit komen of keizersnedequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
De neus van dat kind zal wel lastig zijn bij de bevalling.
oh even loerenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zeyina had een artikel erover geplaatst.
Ik dacht hetzelfde.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee want Soul gaat nooit in bad zeker
#huurhuisshamingquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
En over een half jaar zit ze met een poep janker in en huurhut
En weer 2 punkten erbij, misschien kan je beter handige feitjes intikkenquote:
ja maar nu is het echt...Isa heeft ook ineens een kindquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |