Oké, dat is dan weer mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het alzit al jaren aan de puffers. Meestal gaat het goed, maar nu dus even niet. Weet wel waar ik op moet letten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Alleen sigarettenlucht buiten met mooi weer doet me wel wat. Maar dat zijn denk ik meer de herinneringen die erbij horenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er ook mee ben gestopt en gelukkig heb ik nog nergens last van
quote:
Ja tis niet goedkoop meer ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Ook kakkers, maar die roken echte sigarettenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Met een zuurstoftank zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]Ik rook ook nog gewoon binnen. Sommige mensen komen graag hier
Dito.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn ze bij de laptop van Mario alle nullen en enen handmatig aan het invoeren of zo.
Ik zit maar te kuttenquote:
Soul rookt niet.maar is echt buiten adem soms.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.
Kom niet met de jeugd! De jugend is hartstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
De jeugd begint ook steeds vroeger met roken en vooral meiden zie ik roken
Zo vroeg kan ik niet hoor.. Heb al wel bijna alles klaar gemaakt vanmiddag , maar ik wacht nog evenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo heb mijn eten weer op, nu uitbuiken en straks ff douchen
zou ik ook gewoon doen als ik nog rookte. Zo veel rookte ik toch niet dat ik hele gele plafonds en zo had. De rookhoekjes vond ik vaak ook het gezelligst, ook toen ik niet meer rookte.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
Lol! Het duurt maar raar lang.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]Ik zie het voor me 100101101010101000000011121
Oeps overnieuw
Swiebelnlochenfahren.quote:
Nou echt nietquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kom niet met de jeugd! De jugend is harstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetje
dat vind ik stom, stop dan gewoonquote:
Hebben ze daar dan de tijd wel voor, de smartphone moet ook bepoteld wordenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
De jeugd begint ook steeds vroeger met roken en vooral meiden zie ik roken
Ik wel, ben niet anders gewend soms eet ik ook wel iets laterquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo vroeg kan ik niet hoor.. Heb al wel bijna alles klaar gemaakt vanmiddag , maar ik wacht nog even
Blijkbaar welquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Hebben ze daar dan de tijd wel voor, de smartphone moet ook bepoteld worden
Vapen is alleen zinvol met cannabis.quote:
Deur open kan ookquote:
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etcquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou echt nietGrote mond schelden met K en veel lawaai met hun boxjes die aangesloten zijn op hun tel
Bij jou komt alles samenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hmm, ff gecheckt, bij de buur links zijn ze met de 'dakpannen' (lijken meer rubber lappen of zo, ben benieuw welk materiaal het is) begonnen, en rechts heeft ook zijn dakraam erin, dat betekent dat ze nu deze richting op werken.
Daar kijk ik niet naar, na de cijfersquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etc
Dit onafhankelijke deel van het dak zijn maar 3 woningen.quote:
Dan zijn het allemaal tuiglijers ja schande!!quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar, na de cijfers
altijd goed om dan even te laten testen toch. En stop dan gewoon met roken, zullen de longen van Soul ook fijner vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soul rookt niet.maar is echt buiten adem soms.
Ik heb trouwens even 2 dagen niet gerookt,viel me best wel mee.
Ze slaan er liever op los of. Neem een peukie relaxquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja duh niet 100% maar als je naar de cijfers kijkt, de jeugd is nog nooit zo braaf geweest qua drank, drugs, tienerzwangerschappen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |