Oké, dat is dan weer mooi.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is het alzit al jaren aan de puffers. Meestal gaat het goed, maar nu dus even niet. Weet wel waar ik op moet letten.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Alleen sigarettenlucht buiten met mooi weer doet me wel wat. Maar dat zijn denk ik meer de herinneringen die erbij horenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, het is misschien een nare, en ongezonde gewoonte, maar wel lekker...
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzenquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er ook mee ben gestopt en gelukkig heb ik nog nergens last van
quote:
Ja tis niet goedkoop meer ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Ook kakkers, maar die roken echte sigarettenquote:
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:20 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ook hoor, je bent nu een paria als je rookt...en die prijzen
Met een zuurstoftank zekerquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]Ik rook ook nog gewoon binnen. Sommige mensen komen graag hier
Dito.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Soury het volgende:
[..]Ik rook ook nog gewoon binnen. Sommige mensen komen graag hier
quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zijn ze bij de laptop van Mario alle nullen en enen handmatig aan het invoeren of zo.
Ik zit maar te kuttenquote:
Soul rookt niet.maar is echt buiten adem soms.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.
Kom niet met de jeugd! De jugend is hartstikke braaf tegenwoordig, van drank en drugs naar scrollen met een biologisch theetjequote:Op woensdag 1 mei 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
De jeugd begint ook steeds vroeger met roken en vooral meiden zie ik roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |