Eej ik heb daar geen copyright op he....just spreading the wordquote:
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mijquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:28 schreef sacha het volgende:
bonkt Tante Til nu met haar hoofd tegen de muur?
#helmplicht
Ja, hoe zou dat komen?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mij
ik heb teveel schriftjesquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Van camslet tot kopbonker, jij hebt wel een hele opmerkelijke indruk van mij
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.quote:
Beterschap!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.
Oh das kutquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Niezobest...het is een soort bronchitusachtig iets geworden, spierpijn en pijn in m'n luchtwegen is wel minder vandaag. Maar heb nog steeds het idee dat ik een hele marathon heb gelopen bij een beetje inspanning.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, maak me nog geen zorgen. Gewoon wat meer pufjes dan normaal.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:33 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh das kutben je naar de dokter geweest?
Fact.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat katten bij voorkeur dingen gebruiken die daar niet voor bedoeld zijn.
Dat je zo'n kattenhuis koopt, maar ze toch liever in de doos van je nieuwe laptop kruipen
quote:
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
Nouja niks mis met sletjes sowieso#slutshaming
Zo is dat!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmen
Niet te lang mee rond blijven hobbelen hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
Neuh, maak me nog geen zorgen. Gewoon wat meer pufjes dan normaal.
*hakken aantrekt*quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
We moeten allemaal onze innerlijke slet omarmen
ik heb best wel wat tegen sletlana, ik kan geen enkele vriendin van mijn russische schoonzus die svetlana heet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:36 schreef TillyB het volgende:
Nouja niks mis met sletjes sowieso#slutshaming
Hakkuh! Sas is al begonnenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil ik net vanavond wat vrouwvriendelijker draaien, gaan ze helemaal los hier.![]()
Alleen maar om de naam of?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik heb best wel wat tegen sletlana, ik kan geen enkele vriendin van mijn russische schoonzus die svetlana heet meer serieus nemen.
Heb al een paar keer eerder bronchitus gehad. Heb ook licht astma. Ik weet wat te doenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet te lang mee rond blijven hobbelen hoor.
ik zou er nog 5 eieren bij kunnen pakkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Alleen hakken is wel sletterig genoeg ja
hmmmm.... rauw, gekookt of gebakken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:43 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zou er nog 5 eieren bij kunnen pakken
eik wel ja...een kamer vol russinnen met hun nederlandse datingsitepartners is sowieso kweenie...awkwardquote:
Wat voor setje had je dan in gedachten?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wil ik net vanavond wat vrouwvriendelijker draaien, gaan ze helemaal los hier.![]()
oeh!quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wat voor setje had je dan in gedachten?
Geen moeilijke vragen stellen aan Lucky hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr pimplepopper had vandaag een halve kardasian reet onder behandeling.quote:
Er staat een map met mellow klaar.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Rood, vermoedelijkquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe een vrouwvriendelijk setje klinkt.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen aan Lucky hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |