40+ / 40+ FAQ & Feedbackquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:37 schreef D. het volgende:
Iemand een idee waar een centraal topic te vinden is waar o.a. TT wijzigingen gevraagd kunnen worden?
Ik bedoelde dan ook forumbreedquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
40+ / 40+ FAQ & Feedback
Maar ik lees net dat Sas niet aan tt- wijzigingen doet.
Makkelijk praten, ik moet er mee levenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Beetje creatieve spelfout is niets mis mee.
Moet je maar niet kapenquote:
welnee, duurt maar 1 topic langquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:48 schreef D. het volgende:
En de topics hierna ook, als dit probleem nog niet is opgelost
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.
5 was het toch?quote:
Het was een blij eiquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft een extra ei aan de teefjes toegevoegd, dat valt zwaar op de maag
Ja, in de trekking van volgende weekquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Das een ander, D is ook in de prijzen gevallen
Da's niet fijn. Bronchitis zou ik ook niet mee wachten tot het chronisch is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .
Dat heb je zelf in de handquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
Ik ben geen expert in die teefjes.. die draaien me teveel..
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je hier nog trakteren? Met z’n allen een uitje in de slettensloep ofzo?
Zodra het op de bank staat zal ik het meldenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:59 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ga je hier nog trakteren? Met z’n allen een uitje in de slettensloep ofzo?
Ik heb er 2quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wow tante,Soul moet overmorgen voor een longtest.Heeft ook een puffer .
Is het alquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's niet fijn. Bronchitis zou ik ook niet mee wachten tot het chronisch is.
Dan kunnen ze 'm nog wel aanpassen hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? tegen de tijd dat je iemand vindt die ut wil doen, is het al weer gesloten ...
Ik vind een gemiste t eigenlijk minder erg dan helemaal geen tt. Dat is pas zielig.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom? tegen de tijd dat je iemand vindt die ut wil doen, is het al weer gesloten ...
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.quote:Op woensdag 1 mei 2019 17:04 schreef chufi het volgende:
Nou daar ben je mooi klaar mee.. stoppen met roken helpt wel
Ik ben blij dat ik er ook mee ben gestopt en gelukkig heb ik nog nergens last vanquote:Op woensdag 1 mei 2019 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ben in 2002 in 1x gestopt met roken na een winter met veel keelpijn en verkoudheden, ik had er ineens geen zin meer in. Geen idee meer sinds wanneer ik aan die puffers ben. Volgens mij was dat erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |