quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Afhankelijk van de slet of het met visfond of maggi gekruid wordt
Uitkleden moet je ook voor de cam doen amateurquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat is het koud buiten zeg, en dat in mei gvd![]()
![]()
Ben nog niet buiten geweest , maar vond het vanochtend in huis al wat killetjes ...quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Uitkleden moet je ook voor de cam doen amateur
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:00 schreef cafca het volgende:
Ik heb hier de afgelopen weken best een paar mooie nieuwe woorden geleerd:
-plamuurlul
-veegkut
-switchbitch
-zeikbuuf
Dat merk je gelijk, hier ook als de zon schijnt is hier in huis meteen al aangenamerquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben nog niet buiten geweest , maar vond het vanochtend in huis al wat killetjes ...
geocachstreams op zoek naar een schatjequote:Op woensdag 1 mei 2019 16:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dacht doe eens wat anders, cammen in de natuur
Een man had een of ander aanhangsel groeiende op zijn arm/schouder. Leek net een verrotte anus. Dr pimpelpopper sneed hem eruit en er kwam een monster zo groot als een tennisbal uit. Zij vond het net een bloemquote:
Sash haar bank is van eikenhout volgens mijn.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan die onkruidbrander ook kreupelhout aan van om en nabij 1.90m?
Als ik nog energie heb ga ik ff luisteren.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, vanavond vanaf 21.00 uur is het te horen.
Zit in zomershirt in de zon tis bloedheetquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:01 schreef Mrsloveable het volgende:
![]()
Stuur die hier eens even heen danquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zit in zomershirt in de zon tis bloedheet
Ik ben gewoon maar gaan fietsenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat merk je gelijk, hier ook als de zon schijnt is hier in huis meteen al aangenamer
Ah, je bent begonnen.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Overbuurman,staat er iets in brand?Ik zei nog niet![]()
#onkruidbrander
Soms durf ik ineens te kijkenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Die pimpel heb ik geziente goor, maar zij is wel grappig
ja, nu weet ik niet hoe het aflooptquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een man had een of ander aanhangsel groeiende op zijn arm/schouder. Leek net een verrotte anus. Dr pimpelpopper sneed hem eruit en er kwam een monster zo groot als een tennisbal uit. Zij vond het net een bloemtoen die man het wel wilde zien en er mee begon te spelen heb ik overgeschakeld
Echtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |